Jump to content
Sign in to follow this  
nesjon

Vær obs på en liten 7800GT-feil i Prisguiden...

Recommended Posts

Bare et lite tips til alle dere som skal skaffe dere et av de beste grafikkortene du får tak i til minst mulig pris, nemlig 7800GT, så får du fra i dag POV-versjonen av kortet til 3195,- hos Netshop! Satt ned med 500 kroner siden i går.

Dette er nå det billigste 7800GT-kortet på markedet, men er ikke oppdatert i Prisguiden ennå.

Bare et lite obs... :thumbup:

Bare et lite tips til alle dere som skal skaffe dere et av de beste grafikkortene du får tak i til minst mulig pris, nemlig 7800GT, så får du fra i dag POV-versjonen av kortet til 3195,- hos Netshop! Satt ned med 500 kroner siden i går.

Dette er nå det billigste 7800GT-kortet på markedet, men er ikke oppdatert i Prisguiden ennå.

Bare et lite obs... :thumbup:

Er det sant? Æsj, jeg som bestilte en POV 7800GT i går fra Netshop. Kunne spart 500 kr, om jeg ventet en dag til. Jaja, sånn er vel livet. :nei:

overklokk...så har det ikke noe å si

Bortsett fra at GTX har 4 Pipelines mer, men har hørt at flere personer har låst opp Pipelines på GT.

Gleder meg til å få min eksemplar av GT i posten. :yes:

Det er nå man skal angre over at man ikke kjøpe pci-e :p Skulle gjerne ha hatt 7800gt ja. Har så lyst til å bygge en ny pc, men får holde med den jeg har nå en stund til...

Har penger, men er ikke sikker om jeg gidder. Spiller ikke så mye.

Det står mellom det kortet, samsung 4MS skjermen og W800i.

Klarer ikke å bestemme meg :no: