Badeand_83 Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Noen som opplever feil og "bugs" ved den nye w800? Har opplevd kun en hittil, men den irriterte meg ganske fordet. MP3-spilleren fungerte helt strålende og jeg var godt førnøyd med kvaliteten, men allerede første dagen skjedde det noe. Bestemte meg for å prøve telefonen i "flight-mode", og når jeg skulle starte MP3-spilleren tok det litt tid, og skjermbildet "hang igjen" over deler av skjermen. Deretter kom meldingen "Avspillingen mislyktes". Det skjedde om igjen flere ganger inntil jeg skrudde av mobilen. Når jeg skrudde på mobilen igjen i vanlig modus skjedde det samme et par ganger, før det tydligvis løste seg selv og det fungerte igjen. Irriterende greie, men er det noe å få gjort med det?
smeboe Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Jeg har K750i, og har fått meldingen "avspilling mislyktes" en gang i blant, så dette er ikke noe uvanlig, men at det skjedde mange ganger på rad, er rart. Det er uansett irriterende, og det kan ikke egentlig forklares, siden det alltid går om man prøver flere ganger...
dreamy Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Jeg har et spørsmål rettet til andre som har w800i - hvordan zoome inn på bilder en allerede har tatt som blir lagt inn på "Kamerabilder"? Jeg har prøvd med de + og - knappene på siden av telefonen, men det skjer ingenting..og hvis jeg trykker på "mer" og deretter "endre" blir det forstørret noe innmari uten noen mulighet til å zoome ut bildet..finner ingen andre funksjoner under "mer" som faktisk zoomer inn på bildet heller. Får heller ikke zoomet inn på bildet rett etter jeg har tatt det..skal det være slik? Er litt kjipt om en ikke får sett skikkelig på bildene før en legger dem inn på dataen.. Ellers har jeg hittil veldig lite å utsette på telefonen..
dreamy Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Fant det ut nå...hehe..hvis andre lurer var det bare å gå inn på "kamera" og deretter trykke på vis(mens den er på kameramodus) og da går det an å zoome på bildene der....men likevel dumt at det ikke går an under "bilder" på "filbehandling".
iam Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Fant det ut nå...hehe..hvis andre lurer var det bare å gå inn på "kamera" og deretter trykke på vis(mens den er på kameramodus) og da går det an å zoome på bildene der....men likevel dumt at det ikke går an under "bilder" på "filbehandling". ehhh, vis det er det samme som k750i er det bare å trykke på vannrett(venstre tasten) ogbildet bil ligge vannrett og man kan zoome inn.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå