Siomir Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Hei, trenger litt hjelp her jeg, jeg starta opp spillet og skjermen ble svart.....hvorfor?? har x800 XT i maskina nyeste driverne til ati(catalyst 5,7) vet at spillet vistnok skal ha små problemer med denne driver versjonen, men ingen grunn til å ikke starte!! fint om dere hadde hatt noen ideer! på forhånd takk!!
Hr. Jenssen Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Hva mener du med "begge demoene gikk i dass"? Det finnes jo bare èn da. Uansett, hvorfor skulle ikke det faktum at spillet (demoen) har problemer med den driveren, være god nok grunn for at spillet ikke starter opp? Om du vet at driveren kan ha problemer med spillet, hvorfor laster du ikke ned og installerer en gamlere en for å sjekke om det funker?
Siomir Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 tja, har sikkert noe med at jeg tenkte jeg skulle prøve noe annet først....de nye ati driverne mjå vel være ikke langt unna nå allikevel......jeg mente SP demo og den mp betaen, men det skjønte du sikkert.
Fat_ASS Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 du må huske å restarte pc`en etter installasjonen av demoen...
Siomir Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 Det er gjort... men det jeg lurer på er om det er noen med samme problemet egentlig..
Fat_ASS Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 hadde samme problem når jeg startet spillet uten å restarte maskinen først.. Men etter restarten så funka alt som det skulle..
Runebassen Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Her er ett par andre tråder som du kan kikke på.. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=453897&hl=fear http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=453210&hl=fear
Radial Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Prøv å disable lyden. Hvis spillet starter uten lyd, så er du nærmere feilkilden. F.E.A.R. misliker enkelte codecs, som f.eks. ACE MEGA codec. Prøv å avinstaller slik evt. codec programvare.
Siomir Skrevet 15. august 2005 Forfatter Skrevet 15. august 2005 LOL LOL ROFL ROFLMAO.....noe så idiotisk......jeg unistallerte den codecen.....og alt funker.....fytti #(#"&¤%(", dette bør de endre til fullversjonen aZZ!!!! Dette var latterlig dumt......btw....bildøra i sp har en tendens til å sitte fast på baksiden av bilen på min versjon..hehe;) takk for hjelpen
Hr. Jenssen Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 LOL LOL ROFL ROFLMAO.....noe så idiotisk......jeg unistallerte den codecen.....og alt funker.....fytti #(#"&¤%(", dette bør de endre til fullversjonen aZZ!!!! Jada jada, Mr. jeg-er-fjorten-år. Denne buggen vil nok fikses i fullversjonen, ja. Enten når det kommer (det er tross alt ikke ferdig enda), eller i en patch.
Vrengtpolvott Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 [iC' date=15/08/2005 : 21:23] LOL LOL ROFL ROFLMAO.....noe så idiotisk......jeg unistallerte den codecen.....og alt funker.....fytti #(#"&¤%(", dette bør de endre til fullversjonen aZZ!!!! Jada jada, Mr. jeg-er-fjorten-år. Denne buggen vil nok fikses i fullversjonen, ja. Enten når det kommer (det er tross alt ikke ferdig enda), eller i en patch. Ja, dette kommer garantert til å bli fikset i originalen, er jo alltid masse ting som blir forbedret etter at en demo er blitt sluppet, siden de får et større antall problemer ettersom flere har spilt det. Og vær så snill, ikke skriv så ufattelig teit, får vondt av å lese.
Radial Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 LOL LOL ROFL ROFLMAO osv... bildøra i sp har en tendens til å sitte fast på baksiden av bilen på min versjon..hehe;) takk for hjelpen Bare hyggelig. Den bildøra er et problem hos meg også. Første gangen jeg startet demoen så havnet jeg bak bilen og kom ikke forbi døra. De fikser sikkert både det, og kompatibilitetsproblemene med diverse codecs.
Siomir Skrevet 16. august 2005 Forfatter Skrevet 16. august 2005 hehehe, jeg lagde bare på pur, men men......mr jeg er fjorten år var vel drøyt og si da, har bare sett litt mye på pure pwnage vett.... og spillet krevde veldig mye av grafikk kortet syns jeg, første spillet jeg ikke kan kjøre på fult på 1 år det der:(, men gameplay er tingen, det virka greit på demoen, håper dettte inlegget hjalp noen andre med samme problemet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå