Gå til innhold

arcane mage build


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det blir vel 18 points i arcane og 33 points i frost.

 

MEN som et forslag bare så synes jeg det etter min mening er best å gå for fire/arcane opp til level 40-50, for så å respecce til arcane/frost. Hvis du har fire opp til lvl 40/50 vil levelingen gå hurtigere etter min mening. Jeg gjorde dette på min mage, og er veldig glad for at jeg ikke respeccet før jeg ble 50.

 

Et forslag bare ^^ :)

Lenke til kommentar
Gå improved arcane missiles først iallefall, så går du for Arcane Concentration -> Improved arcane explosion -> Evocation -> Improved Counterspell, og resten i frost, slik har jeg det, fungerer ypperlig for meg.

Jeg ville heller ha kjørt videre på imp manashield--> Presence of mind og så puttet resten i frost.

Jeg for min del ville heller ha satset på fire. Mye mere damage :thumbup:

For da kan du få deg pyroblast som tar veldig mye dmg og med Presence of mind kan du få inn 2 pyroblast uten at fienden ser deg.

Polymorph-pyroblast-Presence of mind-pyroblast = Masse dmg :dribble:

Lenke til kommentar

jeg er en lvl 57 fire/arcane speccet mage det er ikke mye resist som jeg har merket til. fikk akkurat Arcane power :) arcane power PoM og pyroblast! godt over 1k dmg vær gang. mage tar syklig mye dmg har gått lei av andre klasses ganske fort men mages nei, tar så mye dmg og det er veldig lett og grinde vist du tar og grinder mobs som er noen lvler under deg, så er det bare AoE FTW :cool:

 

EDIT: fant ut at det var for mange :D så jeg bytta de ut :D:p

Endret av værdama
Lenke til kommentar
det blir vel 18 points i arcane og 33 points i frost.

 

MEN som et forslag bare så synes jeg det etter min mening er best å gå for fire/arcane opp til level 40-50, for så å respecce til arcane/frost. Hvis du har fire opp til lvl 40/50 vil levelingen gå hurtigere etter min mening. Jeg gjorde dette på min mage, og er veldig glad for at jeg ikke respeccet før jeg ble 50.

 

Et forslag bare ^^ :)

Helt enig med dette, fire opp til 40-50 å så gå til 18arc 33frost... jeg respecca på 52 og er meget fornøyd :)

Lenke til kommentar
pyroblast har 1min cooldown btw :p

 

men kan jo få avfyrt 1 pyroblast og en fireball temmelig hurtig da :)

Ikke glem Fireblast nå da! Ultimate "comboen" til mage må være Poly - Arcane Power - Fireball - PoM Pyro - Fireblast. Kan fort få noen tusen crit der, med riktig gear så har jeg opplevd fireball crit på 1400, pryocrit på 1900, firblast crit på ca 1100... Legg sammen de der og du får 3400 ;) Ikke at sannsynligheten for å få 3 crits på rad er veldig stor, men viser hvor mye en mage optimalt sett kan skade :p

Lenke til kommentar
pyroblast har 1min cooldown btw :p

 

men kan jo få avfyrt 1 pyroblast og en fireball temmelig hurtig da :)

Ikke glem Fireblast nå da! Ultimate "comboen" til mage må være Poly - Arcane Power - Fireball - PoM Pyro - Fireblast. Kan fort få noen tusen crit der, med riktig gear så har jeg opplevd fireball crit på 1400, pryocrit på 1900, firblast crit på ca 1100... Legg sammen de der og du får 3400 ;) Ikke at sannsynligheten for å få 3 crits på rad er veldig stor, men viser hvor mye en mage optimalt sett kan skade :p

blir gaktisk 4.400 ;)

Lenke til kommentar

Jeg har prøvt mange builder men har nå bestemt meg for (foreløpig :!: ) en 31/20 arcane/frost build. Dette kan kanskje virke rart men det fungerer utmerket bra faktisk. Kan få frostbolt crits på 2200 skade og etter det kan jeg bruke PoM for å så få like mye igjen. Viss du da på forhånd har brukt frost nova er det 50% større sjangs for critical på begge. Liker denne builden veldig bra og vil anbefale den for alle :yes:

Lenke til kommentar

Her har du mitt build, og jeg syns at det passer ganske bra til det meste, pvp o.l.

 

Arcane/Fire - 28/23

 

Arcane:

-----------

Arcane Subtlety - 3/3

Imp. Arcane Missiles - 2/5

Arcane Concentration - 5/5

Imp. Arcane Explotion - 5/5

Evocation - 1/1

Imp. Mana Shield - 2/2

Imp. Counterspell - 2/2

Presence of Mind - 1/1

Arcane Mind - 4/4

Arcane Instability - 3/3

 

Fire:

-------

Imp. Fireball - 5/5

Pyroblast 1/1

Impact - 4/5

Ignite 5/5

Flame Throwing - 2/2

Incinerate - 2/2

Imp. Flamestrike - 3/3

Blast Wave - 1/1

 

Du trenger det lille ifra fire treet skal du gjøre litt skikkelig dmg...

Men jeg har også litt lyst til å prøve ut frost :hmm:

Endret av ObliVioN =]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...