hockey500 Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Hei, noen som har noen tips til nettverksovervåkningsprogrammer (langt ord ), har prøvd med programmet Netspy, som er akkurat det jeg er ute etter, det viser all trafikk på nettet, men jeg vil vite hvilke prosesser som kjører også. Dette programmet forteller kun ip adresse, port, størrelse på pakkene osv. Hadde et program som kunne ta screen shot av skjermen på den andre maskinen og til og med filme den og starte programmer. Men dette krevde at du hadde installert server programvare på maskinen som skal overvåkes. Noen som har tips til programmer som ikke krever dette? Det er noe lignende Radmin jeg er ute etter, men dette krever jo at et program installeres på maskinen som skal fjernstyres også.
sim Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Det må kjøres en tjener på den maskinen du skal overvåke for at du skal kunne se skjermbildet.
hockey500 Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 finnes det da en måte å kjøre denne tjeneren uten at ikonet syns ved klokka?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå