Gå til innhold

Hva tjener man best på? Skinning eller mining?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-QqZexW9o

Mining er det mest gull i. Dark iron ore selger til 3g stk. Du får noen av de i et run også.

Herbalism er utrolig bra. Skinning er nok den du tjener deg kjappest "rik" på. Både xp og lær er ikke å forakte -)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
var det billig?

ihvertfall, gjett hvem som fikk solgt noen fadeleaf for 5 G stykket en liten periode :) .

Var en av de første som kunne plukke fordi de andre "powerlevlerne" dreit i yrker virka det som.

Det er svindyrt. Stacker med 20 selger vel for 4g på serveren der jeg spiller. 5g per stk. for fadeleaf er landeveisrøveri.

 

-KJ

som sagt var det når servern var nesten helt ny!

Lenke til kommentar
var det billig?

ihvertfall, gjett hvem som fikk solgt noen fadeleaf for 5 G stykket en liten periode :) .

Var en av de første som kunne plukke fordi de andre "powerlevlerne" dreit i yrker virka det som.

Det er svindyrt. Stacker med 20 selger vel for 4g på serveren der jeg spiller. 5g per stk. for fadeleaf er landeveisrøveri.

 

-KJ

som sagt var det når servern var nesten helt ny!

Etter min mening gjør det at serveren var nesten helt ny dette enda mer merkelig. Hvordan kan folk ha råd til å kjøpe blomster for 5g stk når det ikke er penger i omløp?

Lenke til kommentar
var det billig?

ihvertfall, gjett hvem som fikk solgt noen fadeleaf for 5 G stykket en liten periode :) .

Var en av de første som kunne plukke fordi de andre "powerlevlerne" dreit i yrker virka det som.

Det er svindyrt. Stacker med 20 selger vel for 4g på serveren der jeg spiller. 5g per stk. for fadeleaf er landeveisrøveri.

 

-KJ

som sagt var det når servern var nesten helt ny!

Etter min mening gjør det at serveren var nesten helt ny dette enda mer merkelig. Hvordan kan folk ha råd til å kjøpe blomster for 5g stk når det ikke er penger i omløp?

fordi de var minere/skinnere, og rogues :D .

 

Men de ble solgt da. Så var ikke sååååå vanskelig med mount, bare litt ;) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...