Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GÅLLL GÅLGÅLGÅLGÅLGÅLGÅGÅÅÅÅÅÅÅÅÅL :p

Ekke det det man sier da.. da kan vi jo i alle fall takke for 1påeng, selv om det er 2 forlite..

Skrevet
United burde vunnet kampen med tanke på målet til tottenham og Evra som ble snytt for straffespark!

Nå førte jo Nani ballen med hånda inni egen sekstenmeter, så vi var jo litt heldige selv også. Irriterende at vi mistet tabelltoppen, og de seks (?) gule var også veldig kjedeig :/

Goscinny ;)

Skrevet
United burde vunnet kampen med tanke på målet til tottenham og Evra som ble snytt for straffespark!

Nå førte jo Nani ballen med hånda inni egen sekstenmeter, så vi var jo litt heldige selv også. Irriterende at vi mistet tabelltoppen, og de seks (?) gule var også veldig kjedeig :/

Goscinny ;)

3 av de gule var jo totalt latterlig å da. Clattenburg var grusom i første, noe bedre i andre. Eneste jeg liker med han er aktiv bruk av fordelsparagrafen.

Skrevet

Jeg syns ikke midtbanen ikke fungerte i dag, altfor lite kreativitet og for mye feilpasninger. Hva faen gjør Brown på de innleggene? Han treffer vel kun 1 av 20 i hver kamp. Så prøvde han på noen Ronaldo hælspark, som han ikke greide.

Skrevet

Scoringa til Tottenham synes jeg var helt grei. Mannen datt jo, kan ikke forvente at en fallende mann har kontroll på armene sine. Han så jo ikke den veien en gang.

Skrevet

Goscinny ;)

ja var mange unødvendige kort

Skrevet

Sånn som laget spilte i dag er jeg fornøyd med 1 poeng. Men når skal Rooney begynne å vise litt form? Alt for mye står og faller på Ronaldo for tiden. Synes også kampen viser at Ferguson bør gjøre Anderson til et førstevalg på midtbanen. 2 bak Arsenal nå, men det kan fort snu seg igjen.

Skrevet

Clattenburg var en jævla idiot, han hadde ikke kontroll på kampen. 7 gule til ManUtd, sier sitt. Ellers gidder jeg ikke å syte over ett poeng, det var helt greit, og vi er bare 2 p bak Arsenal, verre er det ikke.

Skrevet
Håper bare at Arsenal taper neste kamp og vi vinner mot Shitty.

Not very likely. Blackburn hjemme. :)

haha..so sikker du var då

Vel, det er ikke en kamp jeg er umiddelbart bekymret for, nei.

Nei skjønna de ;) Satsa på at gamsten skrur inn noken perle frispark

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...