kandinsky Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Jeg drømte at suspensjonen til Vidic bare var en dårlig spøk. Var sykt digg. Gleder meg til å se Vidic knuse Zlatan på OT.
Raste Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Som person er vel Ronaldo den største idioten i fotballens historie. Da har du sett lite fotball isåfall om du mener det.
lilleru Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Som person er vel Ronaldo den største idioten i fotballens historie. Da har du sett lite fotball isåfall om du mener det. Nei, det må han ikke. Ronaldo er en av tidenes største idioter som person. Som spiller er han derimot fantastisk.
Raste Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Finnes flere enn Ronaldo som er store eller har vært store idioter i fotballens historie.
Windows8 Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Dæven steike, skulle ønske jeg også kjente Ronaldo så godt som dere gjør...
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Han Sa ikke at Ronaldo var den eneste idioten i fotballens verden.
D'Amico Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 (endret) Nei, det må han ikke. Ronaldo er en av tidenes største idioter som person. Som spiller er han derimot fantastisk. Så hvis en spiller ikke sier noe om fremtiden sin blir han til en av tidenes største idioter? Edit: I tillegg til å bli frustrert over å bli taklet hardt/stygt ett par ganger? Endret 23. februar 2009 av D'Amico
Ol'H Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Som person er vel Ronaldo den største idioten i fotballens historie. Da har du sett lite fotball isåfall om du mener det. Nei, det må han ikke. Ronaldo er en av tidenes største idioter som person. Som spiller er han derimot fantastisk. Du kjenner han? Å spillere som Brown og Savage som takler for å skade er ikke fullt så ille som noen klysete utspill i media? Klovn.
kandinsky Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Nordmenn generelt sitter i saueflokken sin med nisselua tredd over øra og hater alle som har et snev av selvtillit eller tro på at de kan gjøre det bra. Ronaldo vet hvor god han er og det er ingenting galt i det. Han er en fantastisk fotballspiller som til tider mister hodet etter å ha blitt klipt ned X-antall ganger i løpet av kampen. Han er en klyse, og det gjør Utd til en enda sterkere klubb å ha den typen spillere. Jeg er glad vi har Ronaldo.
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Ronaldo har jo selv uttalt at han fleiper mer enn folk skjønner. Hva er galt i at verdens beste spiller sier at han er verdens beste spiller?
kandinsky Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Overlada? Å fy faen nå gleder jeg meg til match !!!
Bruker-161582 Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Noen lag trenger spillere som Ronaldo. Selfølgelig vil alle ha Ronaldo pga. av ferdighetene. Men jeg mener som person, vi har godt av det. Hvordan skulle det blitt med en hel gjeng som bare er stein serriøse og ikke tuller litt . Morsomme bilder av Park!
Kjartan1234 Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Har en følelse av at Rio er kongen av å kødde med andre folk, med Wayne Rooney på andre plass
banansplitt™ Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Fletcher er visst den verste. Rooney tror jeg vi trygt kan fjerne fra den lista. Ronaldo får vel muligens plass samt Evra og O'Shea muligens?
Kjartan1234 Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Jeg valgte vel Rooney for jeg føler han er en skikkelig hooligans lignende gutt:P Var Brown hooligan engang i sin tid? var en kamerat som sa det til meg, han er mye av dritt, så det kan hende det ikke stemmer..
D'Amico Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 (endret) Fletcher er visst den verste. Rooney tror jeg vi trygt kan fjerne fra den lista. Ronaldo får vel muligens plass samt Evra og O'Shea muligens? Og Anderson Endret 23. februar 2009 av D'Amico
Bruker-161582 Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Når vi er inne på tull og latter må jeg poste noen linker! http://www.youtube.com/watch?v=NSNv3hupVIQ...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=uNm3ggVG4uE
Jørgen Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Folk snakker om Zalatn, folk snakker om Rooney, folk snakker om de store stjernene. Jeg tror nok det blir en mindre stjerne som blir tungen på vektskåla. Som for eksempel ved at O'Shea scorer, viktig å ikke legge alt fokuset på Zlatan og de anntatt beste spillerne. Nei, Zlatan scorer. Det eneste jeg er redd for er at det blir mer enn ett. PS: Nordmenn må l?re seg at det er lov å si at man er best når man er best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå