D'Amico Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Ville vi hatt godt av å slippe inn et mål i dag? Siden det ikke ødelegger rekorden til Sar, ville det kanskje fungert som en oppkvikker før matchen mot Fulham? Jeg følte vi hadde godt av å bli satt litt ned på jorda mot Derby sist faktisk. Det var den perfekte kamp og tape også, ettersom det var 2.legg. I dag kan vi ikke tape, men jeg vil ikke felle en tåre om Derby netter et trøstemål. Da gikk det som vi ville da
tc47 Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Er fortsatt rekord Hyrlen, VDS står ikke i mål og dette er ikke PL.
Movieheart Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Rekorden gjalt vell bare i ligaen så det maset er vell ikke vekke enda.
Liddell Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Ja jeg er helt seriøst. Gibson > Gerrard. Lucas > Ronaldo.
tc47 Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Btw, hadde Evra vært der hadde det aldri blitt innlegg i det hele tatt. O'Shea burde stoppet det.
Sir Game Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Fletcher skal henges om vi roter bort dette. Roter bort! Herlighet mann, vi leder med 2 mål og dominerer kampen! Fortsatt ulovlig å kaste bort enkle mål. FAC er viktig.
Ol'H Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Woohoo! Addison! Og nå ser jeg ironien Hyrlen. Vel det var ikke bare Ironisk, Giggs er blitt helt eminent på gjennomspill og bevegelse i rom. Forøvrig godt å få det forpulte rekord maset vekk nå. Er da ikke vekk. Er Foster som står Rekorden er også at United ikke har sluppet inn.
tc47 Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 (endret) Fletcher skal henges om vi roter bort dette. Roter bort! Herlighet mann, vi leder med 2 mål og dominerer kampen! Fortsatt ulovlig å kaste bort enkle mål. FAC er viktig. Enig, den andre sjansen bør han bare score på, rett og slett. Men ikke Fletcher sin feil at det ble 1-3, vi bør stoppe det innlegget rett og slett. Woohoo! Addison! Og nå ser jeg ironien Hyrlen. Vel det var ikke bare Ironisk, Giggs er blitt helt eminent på gjennomspill og bevegelse i rom. Forøvrig godt å få det forpulte rekord maset vekk nå. Er da ikke vekk. Er Foster som står Rekorden er også at United ikke har sluppet inn. Nei, vel, ikke like lenge ihvertfall. Derby scorte jo 2 ganger på Old Trafford i ligacupen og en på Pride Park. Endret 15. februar 2009 av tc47
D'Amico Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Så dere det? Ronaldo gikk ned i straffefeltet uten å slå ut med armene og se på dommeren.
Raste Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Woohoo! Addison! Og nå ser jeg ironien Hyrlen. Vel det var ikke bare Ironisk, Giggs er blitt helt eminent på gjennomspill og bevegelse i rom. Forøvrig godt å få det forpulte rekord maset vekk nå. Er da ikke vekk. Er Foster som står Rekorden er også at United ikke har sluppet inn. Nei? Du er litt på jordet nå
tc47 Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Så dere det? Ronaldo gikk ned i straffefeltet uten å slå ut med armene og se på dommeren. Haha, ja. Imponerende.
Sir Game Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Woohoo! Addison! whooho, dere er jo ikke med engang. Ute av LC og ute ev FAC
SpencerReid Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Hvorfor la han seg der? Hadde jo vært en gedigen målsjanse..
tc47 Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Hvorfor la han seg der? Hadde jo vært en gedigen målsjanse.. Akkurat, faen så dumt. Herregud, ballen var klart ute der.
Liddell Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Woohoo! Addison! whooho, dere er jo ikke med engang. Ute av LC og ute ev FAC Bare fordi dere hadde flaks med trekninga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå