Sir LuckyNr7 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 (endret) den taklingen der fra fengselsfuglen burde vært rett i dusjen. hva var forskjellen på taklingen til Lampard? Endret 1. februar 2009 av LuckyNr7
NightKeeper Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Lurer på hva som skal til for at Gerrard får rødt? Drepe en spiller på banen? Den til Lampard var ikke mye styggere enn den forrige fra Gerrard. Latterlig dømming, og det går Liverpool sin vei som vanlig. Avskyelig.
Stonemeister Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 (endret) Røde kort gjør ingenting heller. Nei, men karantenen til Lampard blir sikkert fjerna når FA har fått sett på saken (les: mottatt rullende rubler). Og forkastelig at Gerrard fortsatt er på banen, når Lampard har blitt sendt av. Vær konsekvent, Riley (som om det kommer til å skje...)! Endret 1. februar 2009 av Stonemeister
Latias Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Fy faen, hvis det der er rødt kort, skulle også Jailard ha vært vist ut nå...
Latias Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Fikk Lampard rødt? Skrudde på nå. Nei, vi bare snakker om det...
Manx Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Gult kort til Divard for filming, sjokkerende...
Latias Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 I første omgang skyter Jailard ballen på Bosingwa etter at dommeren har blåst. Det burde ha vært gult. To minutter før utvisningen til Lampard, kommer han med en lignende takling som Lampards, men får ingenting. Jailard skulle ha vært vist ut, mens Lampard skulle ha hatt gult.
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 I første omgang skyter Jailard ballen på Bosingwa etter at dommeren har blåst. Det burde ha vært gult. To minutter før utvisningen til Lampard, kommer han med en lignende takling som Lampards, men får ingenting. Jailard skulle ha vært vist ut, mens Lampard skulle ha hatt gult. begge taklingene er Klare røde. ingenting å si på det, dette er rystende dømming
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Divard strikes again! looserfool hater duå?
Stonemeister Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Hva er det jeg ser? Fikk Retard gult for filming?
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 jau, jeg river av meg hue snart om ikke Divard blir sendt i dusjen snart
Manx Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg ser at Babel skal inn, politiet sto klar ved benken til Liverpool så da er det vel Jailard som skal ut...
Windows8 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Cech er ikke bare bare, men medspillerne hans begynner å bli nervøse og frustrerte. Blir det 5 poengs ledelse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå