tc47 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Sitter her og bare venter på Wazza ja. Er nesten ikke vits i å håpe på noe før det, nei.
Corey Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 60 minutter spilt,og vi har fader ikke skapt en halvsjanse en gang.PISS meg i ØRET!
NightKeeper Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Rafael har vært langt under pari, hadde det vært Neville som hadde spilt så tør jeg ikke tenke meg hvilke reaksjoner han hadde fått..
SpencerReid Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Det er lett å se at Tevez har hodet sitt et helt annet sted for tiden
tc47 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Rafael har vært langt under pari, hadde det vært Neville som hadde spilt så tør jeg ikke tenke meg hvilke reaksjoner han hadde fått.. Sa det tidligere og sier det igjen. Han virker rett og slett nervøs eller noe.
Raste Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Rafael har sugd hestepikk idag. Det har egentlig de fleste.
tc47 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Vidic fortsetter å gi alt og kjempe for hver ball. Herlig. Savner Park i denne kampen.
SpencerReid Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Uttrykket "gå-fotball" har sjelden vært mer treffende... Endret 7. januar 2009 av SpencerReid
NightKeeper Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Tevez klarer ikke å dominere mot Derby engang. Verdensklasse meg i ræva. Han er så enormt overpriset.
Corey Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Den eneste som ligger an til å få godkjent karakter for øyeblikket er Vidic.Evans virker helt åndsfraværende sammen med Gibson."Åh spiller jeg en fotballkamp?" Anderson virker som han har stagnert,Scholes er i dårlig form,Wellbeck lite å vise til,Tevez har tydeligvis hodet sitt i Argentina ennå.
Raste Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Det som er imponerende er å se hvor dårlige enkelte er på United laget. Noen er skam for laget.
SpencerReid Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Det var jammen meg ikke langt unna. Kanskje nærmeste vi kommer Endret 7. januar 2009 av SpencerReid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå