Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Synes kanskje David James skulle fått keeperplassen på årets lag, i alle fall etter det jeg har sett til mannen.

8449405[/snapback]

enig!

Ohny: ikke enig, vidic har vert bedre denne sesongen :)

Skrevet

Rio og Vidic har vært som to bauta stener bak helt greit at disse er med på året's lag. VDS desverre har gjort noen feil som har vært kostbare, synes nok James kunne tatt denne plassen. Resten er jeg enig i ;)

Skrevet (endret)

Litt i overkant den kåringa, men morsomt

Hmm.

Med Kieran på lista har vi nå 16 forskjellige målscårere i PL. Er det noen som har flere? Ser også at vi mangler mål fra Smith.

Endret av Limbeck
Skrevet
Det var da fært til sutring fra United fansen om de 8 spillerne da.  :!:

8451996[/snapback]

Ja tenkte det samme jeg og...

Når vi først får 8 av 11 spillere på årets lag er det det første man gjør å klage over det!

Når jeg leste det i går gliste jeg fra øre til øre og tenkte; Enda et godt alternativ å vise til når jeg skal overbevise Chelsea og Pool fansen om hvilket lag som er/var best denne sesongen!

Skrevet

Når vi først får 8 av 11 spillere på årets lag er det det første man gjør å klage over det!

Når jeg leste det i går gliste jeg fra øre til øre og tenkte; Enda et godt alternativ å vise til når jeg skal overbevise Chelsea og Pool fansen om hvilket lag som er/var best denne sesongen!

8452041[/snapback]

Som Liverpoolsupporter er jeg allerede overbevist om at United har vært mye bedre enn oss denne sesongen. Chelsea supporterne må du vel vente til ligaen er ferdig med å overbevise?

Skrevet

8452041[/snapback]

Som Liverpoolsupporter er jeg allerede overbevist om at United har vært mye bedre enn oss denne sesongen. Chelsea supporterne må du vel vente til ligaen er ferdig med å overbevise?

8452399[/snapback]

Nei da... ;)

Skrevet

Fikk United virkelig 8/11 spillere med i den kåringen? Hum...

Jeg bryr meg heller lite om slike kåringer, Joda, klart det er gøy, men for meg betyr titlene en god del mer...

Skrevet
Det er jo lag som har sluppet inn færre mål enn United, så er litt rart at de fikk med hele forsvarsfireren + keeper på årets lag.

8449154[/snapback]

Men så er også United det mest offensive laget, og det laget som involverer forsvaret mest i oppbyggingen av spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...