Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En defensiv ving blir vel mer en kant. Forskjellen mellom ving og kant i forsvar er vel at kanten går inn i midtbaneleddet når man forsvarer.

Skrevet
Richie Partridge og Chris Kirkland var spillere i verdensklasse etter en sesong :p John Welsh storspilte også hver save med Liverpool :)

Hæ? Var ikke det på CM03? Husker jeg selv hadde Richie som spiss etter 2 sesonger i West-Ham, han skårte oppimot 35 mål - Sick guy. :)

Men nok OT P

Skrevet

Ikke helt nok. Det var CM 01/02. Har ikke noen andre :) Richie var min høyreving, årets spiller i England!

Og hvor spilte angriperen i forhold til vinger og spisser på banen? Har aldri spilt det spillet.

Ca midt i mellom om du skjønner ;)

Skrevet
Og hvor spilte angriperen i forhold til vinger og spisser på banen? Har aldri spilt det spillet.

Limbsy: Kverrulant :O

(Hater det ordet, når du har lært 4 generasjons innvandrerne det ordet, så får du høre det gjennom et helt år :p).

CM - Det var et must gitt. :)

Skrevet (endret)

Jaja. Skal ikke kverulere mere før i morgen. Står på mitt. Ronaldo er ving.

Har også på følelsen at det vi krangler om, er egne oppfatninger av den samme saken :)

Endret av Limberbatov
Skrevet
Jaja. Skal ikke kverulere mere før i morgen. Står på mitt. Ronaldo er ving.

Har også på følelsen at det vi krangler om, er egne oppfatninger av den samme saken :)

Hehe, for første gang (kanskje) så har jeg ingen formening om saken, skjønner begge "parter". :)

For meg er O'Shea Keeper :p

Skrevet

Ronaldo er opprinnelig Høyre ving, men kan spille over alt uansett, SAF har brukt han som spiss, han er best som sagt i tidligere innlegg når han kommer i fart fra kanten.

Ferdi diskutert :tease:

Jeg vet jeg har rett.

Skrevet (endret)

He plays on the left, he plays on the right. Jeg oppfatter det som om Ronaldo er ving. Han er fleksibel og kvir seg ikke med å bevege seg innover på banen, men han er og blir en tyrann og innlegger på siden. Mitt synspunkt på en temmelig syk diskusjon, egentlig :p

EDIT: wawa

Endret av Zaltatov
Skrevet (endret)

Akkurat. Perfekte ord fra Zalty ;)

EDIT: Var forresten bursdagen til vår kjære Browny i går. Fylte 29! :)

Endret av tc47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...