Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som har lag oppstillingen?

KLIKK MEG FOR Å SE KAMPEN LIVE :D

Tror dette er lagoppstillingen:

Kuszczak

R. Da Silva-Brown-Rio-Evra

Gray-Fletcher-O'Shea-Nani

Tevez-Campbell

Takker. Kampen går også på Viasat 2. Sitter og glaner nå, må skjekke ut Da silva. Men skjønte ikke hvem han ene var. Det var Gray.

Vært mye rot bak i starten synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm betalte for MUTV Online ja :p Men hvor fant du den linken uansett? Faen da, ikke så bra enda av utd, men mål kommer snart, håper jeg. :)

Skrevet
Nice selvmål ja! Men så dere vår kjære Rafael der? Greit litt unødvendig med skuddet men faen det var deilig gjort :grin:

Jepp! Teknikken og fintene er på plass. Herlig! :cool:

Håper broren kommer på i 2. omgang, han skal visstnok være noen hakk bedre.

Skrevet
Han innfrir vel ikke kravene. Finnes smutthull som "special talent" og alt det der, men han blir vel ikke vurdert som det.

Jepp, er sant som du sier. Har heller ikke tro på Manucho, han er vel fyllt 25 år og han har vel aldri spilt i en god liga?

Skrevet

R Da Silva Har egentlig imponert stort. Håper bror hans gjør det like bra i neste omgang. Det er kanskje derfor Simpson fikk gå til Blackburn. Men han virker bedre fremover på banen enn bakover. Men hvis han fortsetter sånn og bare blir bedre tror jeg SAF har gjort ett veldig godt kjøp.

Skrevet (endret)

Rafael var United's beste denne omgangen etter min mening. Veldig god offensiv, med herlige takllinger og mange forsøk på mål, nesten mer offensiv enn Evra :p

Endret av Aye
Skrevet

Tror det var dumt å sende Simmo ut på lån når vi kan ha 7 på benken den kommende sesongen. Han hadde etter min mening hatt det bedre i United denne sesongen.

Skrevet

Enig der Hyrlen, men hadde likt å beholde Simpson i år ja med tanke på 7 på benken. Men Da Silva brødrene har det hele arbeidstillatelsen saken done and dusted?

Skrevet (endret)
Tror det var dumt å sende Simmo ut på lån når vi kan ha 7 på benken den kommende sesongen. Han hadde etter min mening hatt det bedre i United denne sesongen.

Men i Blackburn får han sikkert mye mer spilletid, enn det han hadde fått hos oss. Blackburn har ingen rene høyrebacker, nå får de en i Simpson (selv om han kan spille venstreback også). Vi kan ha 7 på benken, ja, men nå får kanskje Da Silva og broren Fabio flere sjanser. Og tvillingene virker kjempe spennende. Selv om Simpson er dratt har vi nok av dekning på backene.

Arbeidstillatelsen til guttene skal være 100 % klar, ja.

Endret av RyanReynolds

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...