Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

opel vectra 05 mod stv


omega1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Sjokket kom da dei ville ha 12000kr for frontspoiler og takspoiler,det må jo vere biligere en det!!

 

kjøpte jo en fantastisk takspoiler med bremselys til min omega stv tidliger og den kostet 3200-

 

Opel tar grovt betalt for sin styling.

 

Extra iritert er det jo når dei skiftet ny look på 06 modellen av vectra,det svir når eg betalte 420--får å ha en ny bil,

 

Noen som importerer..

 

Endre

Lenke til kommentar

Hei

 

Iritert!!!tja,når en kjøper en ny modell så forventer jo en att modellen skal gå noen år,viss du har sett faceliften som er gjort på vectraen er den ganske formidabel.

 

Eg tror du og hadde vært litt skuffet viss du hadde kjøpt audi a6 i fjor og såg ka som kom i år.ikkje lett og tenka ka andre mener men sånn er jo eg!.

 

 

Forøverig er eg godt fornøyd og 150 hk diesel med tiptronik ,er en drøm og kjøre og ikkje minst dra vogn..

 

 

Endre

Lenke til kommentar

Du var ikke klar over at Vectra ville komme med en facelift i år? Slik er det nok beklageligvis hele tiden. Man vil ofte ikke kjøpe en splitter ny modell pga. barnesykdommer, derfor venter man et år eller to, og plutselig er det en facelift og man ender opp med gårsdagens produkt.

 

Men skal jeg være ærlig synes jeg ikke den faceliftede Vectra er noe penere, tvert i mot! Hva som har blitt gjort annerledes annet enn eksteriørt har jeg ikke satt meg inn i, men jeg må si jeg synes faceliften kom tidlig!

Lenke til kommentar

Hei

 

Fant denne sida, http://www.opel-deler.no og der var det jo det meste eg skulle ha hatt.

Etter å ha lest kontakt infoen fant eg ut att dette er samme firma(eier) som eg fekk pris på deler tidligere og ved sammenligning ,fant eg ut att det var billigere å kjøpe ved web firmaet en hos bil og gummi..litt betenkelig att en ikkje får gode priser når en kjøper bil til 420..

 

Ved å sammenligen så viser det seg att dei har regna seg 6559 kr for å lakke å montere frontspoiler og takvinge,det må en sier stive priser..

 

Det lønner seg å sjekke flere plasser...

 

må ha meg en prat med bil og gummi

 

:nei::thumbdown:

Endret av omega1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...