Gå til innhold

Hvordan starte krasjet (?) disk?


jsta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ultratec shipper til Norge også, du må inn på ultratec. Var en link nederst på den siden jeg linket til.

 

Når det er samme modellnummer så vil de jo være helt identiske, altså at det er en ATA-disk. Ser også at interfacen er UDMA66 noe som indikerer at dette er en Ata disk.

 

Hvis butikken har en fungerende krypteringsfunksjon som er up to date "verisign" e.l, så har iallefall jeg ikke noe problem med å bruke visa. Det er jo greit å være forsiktig med bruken av Visa kortet sitt.

 

Hvis du går inn på faq på den siden jeg linket til, vil du se hvordan betalingen vil foregå. Sitat: "For the security of customers Ultratec Ltd does not hold any card numbers. All transactions are processed directly by the bank, and Ultratec is informed if a payment has been successful or not." Det høres jo greit ut det.

 

Leveringstid til Norge kan sikkert variere, over 200 kr så blir det et mosmpåslag og et gebyr som du må betale, hvor stort dette gebyret blir avhenger om du fortoller varen selv eller ikke. Dette vil jo forsinke leveringen noe, men alt fra 1 uk til 2 uker tror jeg ikke blir så langt fra realiteten. Sitat: "Countries outside the EU are sent using the ParcelForce Signed For service. This is a maximum 5 day guarenteed service, however it may be delivered before then." Da snakker vi vel litt over 1 uke hvis du må fortolle.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei folkens !!

Idag mottok jeg en tilsvarende disk fra en som responderte på min annonse på hardware.no.

Jeg byttet kretskort, monterte disken i maskinen igjen og var ganske spent da jeg slo på.

Og utrolig nok fungerte det helt perfekt. Så nå er jeg oppe og kjører igjen. Tusen takk - spesielt til han som var oppservant, responderte og solgte meg disken !

Toppers - Tusen takk !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...