Gå til innhold

pc som tåler WoW takk


Anbefalte innlegg

ok, min gamle pc tror jeg ikke tåler WoW

tiden har kommet for en ny, og jeg har 11.000 å bruke

spørsmålet er da hva burde jeg se etter, jeg har no clue what so ever.. om pcr, kort, eller noe..

så jeg vil gjerne ha litt råd, hva burde jeg ha for å få WoW til å gå så smurt og laggfritt som det kan for 11.000 :w00t:

 

tar gjerne imot forslag på pcr som jeg kan kjøpe :thumbup:

Endret av bajs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok, min gamle pc tror jeg ikke tåler WoW

tiden har kommet for en ny, og jeg har 11.000 å bruke

spørsmålet er da hva burde jeg se etter, jeg har no clue what so ever.. om pcr, kort, eller noe..

så jeg vil gjerne ha litt råd, hva burde jeg ha for å få WoW til å gå så smurt og laggfritt som det kan for 11.000 :w00t:

 

tar gjerne imot forslag på pcr som jeg kan kjøpe :thumbup:

vil du bygge selv, eller kjøpen grei ferdig laget en? I så fall så har netshop en ganske god pc til veldig grei pris:

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7080

kan du jo bytte litt på ting du vil forandre på også.

bare et tips

Lenke til kommentar

takker for svar :thumbup:

netshop & komplett begge i sandefjord, lucky me :w00t:

 

Hentes i Sandefjord - Vi tilbyr alle våre kunder å kunne hente sine bestilte varer her hos oss på Søndre Kullerød 6 mellom kl 0900-1600 alle virkedager. Merk at dette kun gjelder varer man har bestilt på forhånd, vi har ingen butikk her for bestilling og levering ”over disk”. Om varen er på lager ved bestilling, er varene normalt klar for henting i løpet av 2 timer.

 

dette betyr da at jeg kan bestille 10 om morn og jeg kan hente pcn, ferdigbygd 12? :dribble:

Lenke til kommentar
takker for svar :thumbup:

netshop & komplett begge i sandefjord, lucky me :w00t:

 

Hentes i Sandefjord - Vi tilbyr alle våre kunder å kunne hente sine bestilte varer her hos oss på Søndre Kullerød 6 mellom kl 0900-1600 alle virkedager. Merk at dette kun gjelder varer man har bestilt på forhånd, vi har ingen butikk her for bestilling og levering ”over disk”. Om varen er på lager ved bestilling, er varene normalt klar for henting i løpet av 2 timer.

 

dette betyr da at jeg kan bestille 10 om morn og jeg kan hente pcn, ferdigbygd 12? :dribble:

PC-bygging tar nok mer enn 2 timer... Regn med noen dager. 2 timer er for varer som bare må finnes på lageret.

 

Anbefaler 1gig ram eller mer til WoW. Nettverkskort er "alltid" innebygd.

Endret av klilleng
Lenke til kommentar
Komplett har jo også en ferdig "gamer" pc. Bytter du ut skjermkortet med det som anbefales på hardware.no, er du under 11000 kr også. Men har du råd til den ekstra 1000- lappen du må betale for et 7800 GT så er det værdt det.

 

http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10123

Kanskje et dumt spørsmål, men er komplett sin gamer PC ferdigbygget, eller har muligheten til å få den ferdigbygget? :) ...Eller ingen av delene?

Endret av Playmaster
Lenke til kommentar
Komplett har jo også en ferdig "gamer" pc. Bytter du ut skjermkortet med det som anbefales på hardware.no, er du under 11000 kr også. Men har du råd til den ekstra 1000- lappen du må betale for et 7800 GT så er det værdt det.

 

http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10123

Kanskje et dumt spørsmål, men er komplett sin gamer PC ferdigbygget, eller har muligheten til å få den ferdigbygget? :) ...Eller ingen av delene?

Den er ferdigbygget ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...