Gå til innhold

Skryte-tråden med bilde

kimman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

El-ukulelen min, og mini-forsterkeren :blush:

Skrevet

Jeg er ganske stolt av edderkoppen min. Den heter Bob Agnes og er av typen...ehm...edderkopp. Vet den er litt overvektig i forhold til rasen, men se på han...eller hun, hvordan kan man si nei til et slikt bedende fjes?

I morgen skal han ta bussen for første gang. Blir spennende å se hvordan han takler større folkemengder.

Skrevet

Jeg er ganske stolt av edderkoppen min. Den heter Bob Agnes og er av typen...ehm...edderkopp. Vet den er litt overvektig i forhold til rasen, men se på han...eller hun, hvordan kan man si nei til et slikt bedende fjes?

I morgen skal han ta bussen for første gang. Blir spennende å se hvordan han takler større folkemengder.

8315962[/snapback]

Jeg måtte le litt der :lol:

Det blir nok spennende ja å se

Skrevet

8315962[/snapback]

Blir vell heller spennende se hvordan gamle 80 åringer takler han ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg har skettet endel tråder som er ot. hold dere til topic som er "skrytetråd med bilde.

eventuele reaksjoner på dette tas med meg på PM og slettes hvis de tas her i tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...