Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaddddaaa, jeg og 2 venner inne i køen, og plasseringene ble 1300, 1800 og 2300 :( Faen altså, drittsystemet til PTN :/ Systemet i fjor var da mye bedre, bare det hadde fungert... Møkka-PTN, urettferdige system! *få ut sinne*

Skrevet (endret)

Dere får nok billetter hvis dere har kønummer 1300. Hvis alle som har registrert seg skal kjøpe 5 billetter, vil det være solgt 6500 billetter når det er deres tur. Alle kommer ikke til å kjøpe 5 billetter hver, faktisk ikke i det hele tatt. Dere får nok billetter med god margin. :)

Endret av @kd
Skrevet

Hurra!

Ble nummer 220 i køa, og er nå nummer 77:)

Liker det nye systemet :w00t:

Synd ingen av vennen mine skal på TG i år, blir ensom hvis jeg drar... :cry:

Skrevet
Å herregud. Jaja, da sees vi ikke på TG. Slipper iallefall å bruke alle de unødvendige pengene der da.

Du er nummer 2999 i køen. 

5311464[/snapback]

Se på det fra den lyse siden, du kunne vært nummer 3 000. :mrgreen:

Skrevet (endret)

Fader a.. Var en av de første som registrerte meg og ligger nå på 2663.. Trenger for dødsens skyld 2 billetter (en til meg og en til kameraten min).. =/

Møkkasystem i år, blir mer unfair enn fair spør du meg.. Jaja, får bare vente og se hvordan det går da! Lurer på hva sjansen for at jeg får skaffa 2 billetter er..

Endret av Glisevask
Skrevet (endret)

Haha... Er på plass 550 elns :D *ekstremt glad*

Edit: får legge til at jeg er 250 nå da :dribble:

Endret av Supah89
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Du kan velge plasser en måned før TG eller noe sånt, da er det vel bare å være førstemann ute.

Skrevet

Høhø, må bare fortelle om en morsom ting som skjedde på skolen i dag:

En i klassen briefer med at han skal på TG, så han går rundt å spør ALLE i klassen: "Vet du hva TG er ell? Høhø"

De fleste svarer jo seff: " Eeeh, naj."

Så kommer han til meg: "Halla Vetle, vet du hva TG er ell?"

Så svarer jeg kjekt: "The Gathering i Vikingskipet mener du? (Legger ut masse info om TG)

Han sto der bare å måpet etterpå. :!:

Skrevet

Høhø, må bare fortelle om en morsom ting som skjedde på skolen i dag:

En i klassen briefer med at han skal på TG, så han går rundt å spør ALLE i klassen: "Vet du hva TG er ell? Høhø"

De fleste svarer jo seff: " Eeeh, naj."

Så kommer han til meg: "Halla Vetle, vet du hva TG er ell?"

Så svarer jeg kjekt: "The Gathering i Vikingskipet mener du? (Legger ut masse info om TG)

Han sto der bare å måpet etterpå. :!:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...