Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Skrevet
hmmm, 200 meter til vikingskipet - gå eller bli kjørt  :hmm:

5256792[/snapback]

da tror eg at eg går! :!:

men eg takker gjerne for hjelp... :p

MvH toen

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
@sge7000: kjøre FTW!

5256814[/snapback]

hehe, blir nok nødt til det - gidder ikke bære/trille alt sammen så "langt" :p

EDIT: eller så kan jeg jo såklart skaffe en kraftig antenne for wlan og sitte på tg-nettet i rommet mitt :tease:

Endret av SGE7000
Skrevet

har ikke lest gjennom hele threaden og det er sikkert besvart, men når er TG?

Har aldri vært på det før, men har nesten litt lyst til å dra på det i år...

btw, hvor mye koster det? hvor lenge varer det? hvilke spill spiller folk der?

Skrevet (endret)

hvor mye penger går det på TG inklusiv bilett, mat, tog (vet jeg sånn ca 800 så er jeg på den sikre siden fra kristiansand) og andre kostnader og eventuelt andre kostnader. Hva?¨'

ja en ting til den party ticket hvordan fungerer betalingen, skjønte ikke no jeg kom til member card 16 mumber har ikke 16 nummer på Visan no sted

og hva er PTN member card to valg en med (TG01?) og en uten, hva skal velges hve ar forskjellen?

Endret av Lucifer89
Skrevet
hvor mye penger går det på TG inklusiv bilett, mat, tog (vet jeg sånn ca 800 så er jeg på den sikre siden fra kristiansand) og andre kostnader og eventuelt andre kostnader. Hva?

5257577[/snapback]

I år brukte jeg ca 1000 på mat og resten på tg.

Skrevet

En av dere tar for eksempel for dere bestillingen. Dere må forresten være registrert på partyticket.net

Det er på den siden du finner en seater. så får du tak i han for eksempel, og spør om han kan sette dere sammen.

Skrevet

Så alle må registrere seg på partyticket.net? Kan ikke en av oss være seater da? og er det ikke mulig at feks jeg melder på alle sammen og setter os alle sammen der vi vil sitte?

Skrevet

Egentlig ikke fredrikrb.. Gidder ikke drive noe personhets så lenge du veit hva jeg synes om måten du oppfører deg på.. :)

Også som sagt, tilbake til det som teller: TG06! :wee:

Skrevet (endret)

hvordan funker de ptn kortene som jeg har hørt at alle maser om?

hvor får man det?

trenger man det?

Endret av .com
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...