Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Statoil! ;p

Var der og spiste noen ganger. Og spilte opp penger på spilleautomatene så klart.

5241341[/snapback]

Jeg var der nesten hver morgen å kjøpte 4 pølser: 15,- stk :D

Det må jeg si var ganske digg :wee:

Skrevet
LES FAQ I FØRSTE POST!

Q: Når blir billettene lagt ut for salg?

A: Ved juletider

5245779[/snapback]

Har lest det..

Lurte bare på om det var gitt ut en dato...

Skrevet

Hrisebro: Det er ikkje gitt ut noen dato endå.

Angående reise til TG: Eg har tenkt og ta toget (håper ikkje eg er alene om det), fra Bergen til Hamar stasjon, er det noe forbindelse mellom togstasjonen i Hamar og Vikingskipet, eller må eg gå eller ta taxi/buss?

tenker på alle som har med seg stor data og CRT skjem, kanskje noen brett med cola osv.

MvH toen

Skrevet

Angående reise til TG: Eg har tenkt og ta toget (håper ikkje eg er alene om det), fra Bergen til Hamar stasjon, er det noe forbindelse mellom togstasjonen i Hamar og Vikingskipet, eller må eg gå eller ta taxi/buss?

tenker på alle som har med seg stor data og CRT skjem, kanskje noen brett med cola osv.

MvH toen

5246606[/snapback]

Er ikke noen forbindelse tror jeg. Er ikke så langt, men det kan lønne seg å ta taxi vil jeg tro. Er taxiholdeplass rett utenfor stasjonen om jeg husker riktig.

Skrevet (endret)

MvH toen

5246606[/snapback]

Er ikke noen forbindelse tror jeg. Er ikke så langt, men det kan lønne seg å ta taxi vil jeg tro. Er taxiholdeplass rett utenfor stasjonen om jeg husker riktig.

5246755[/snapback]

Men er ikkje taxi veldig dyrt? (veit ikkje kor langt der er fra togstasjone og til Vikingskipet)

MvH toen

Endret av toen
Skrevet
Men er ikkje taxi veldig dyrt? (veit ikkje kor langt der er fra togstasjone og til Vikingskipet)

MvH toen

Det er ikke mer enn ca. 2 km :)

post-38416-1133639872_thumb.jpg

Der har vi bilde fra "gule sider".. Det sorte er togbanen!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...