Gå til innhold

noen som har erfaring m nordic import ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikke anbefale deg å handle derifra, det er bare privatpersoner som formidler varer som de importerer, også skal de ha forhåndsbetaling, tar ikke kredittkort.

 

Bare tull når jeg skulle handle derifra ihvertfall, fikk ikke svar på henvendelser på epost heller. Nei, hold deg unna... :thumbdown:

 

Sats heller på www.digiworks.no

 

God service der :D

Lenke til kommentar

Kan dessverre ikke anbefale å handle her.Laaang leveringstid, laaaang responstid på mail, og når man endelig får kontakt og lurer på hvor ting er etter en 2-3 ukers tid så skal de til alt overmål ha det til at det er min egen feil, selv om jeg betalte 10min etter auksjonsslutt (bare masse dumme unskyldninger fra deres side).Endte med at jeg blei svartelista fordi jeg gav nøytral karakter p.g.a dette!

 

Ellers har jeg gjort en del xbox relaterte handler på QXL og ville heller handlet med brukere som "huggiebearbeatbox" eller "larven" f.eks., bare for å anbefale noen.

 

Dessuten får du vel et lite inntrykk av hvordan NI er av å lese karakterboka og svarene på disse karakterene.Er ikke reint sjelden at kunden er dusten og at NI er feilfrie i deres øyne.

Endret av bas
Lenke til kommentar
styrer nok unna ja har sett på www.digiworks.no bestiller nok der men lurer på om hva slags chip jeg skal ha xecuter 3 CE,xecuter 2.6 CE eller duoX2 Lite hva er forskjellen egentlig ?

Det kommer vel ann på hva du har tenkt å bruke den til. Hvis det bare er helt normale ting som folk flest har bruk for så holder det med den billigste chippen.

Lenke til kommentar

Du kan prøve 67 53 00 86, det er nummeret til mannen i huset, siden jeg tror det er kona som "driver" butikken.

 

Ellers får du noe kontaktinformasjon på denne siden her.

 

Du kan legge til disse adressene på MSN (baser deg på å prate engelsk med dama):

[email protected]

[email protected]

 

Håper dette hjelper deg :)

 

Oppfordrer alle som skal ha chip eller liknede om å holde seg unna disse folkene på nordicimport. Digiworks.no er ikke så mye dyrere, og det er en seriøs bedrift med organisasjonsnummer som kan sjekkes i brønnøysundsregistrene, dermed får du ikke problemer med å ta kontakt o.l som i nordicimport.

Lenke til kommentar

lurte foresten på om det var noen som kunne hjelpe meg å si hva som har gått galt med den gamle boxen min.

 

når jeg starter opp så får jeg ikke noe dash bare beskjed om at boxen trenger service på en 3-4 forskjellige språk og det står 21 øverst i venstre hjørne så blinker lampa oransje og grønt det går an å spille noen spill på den sega gt går men ikke forza dvd filmer går greit ringte ms men dem kunne ikke si meg noe men sa jeg kunne sende den inn men siden garantien har gått ut så ville det koste mg min.800; noe jeg syntes var alt for dyrt når du får en ny for 1200;

boxen er orginal

 

takker også for alle svar ang. nordic import

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Kan ikke anbefale Nordic imoport, dersom de gjør en feil kan du se langt etter å få det du har krav på, svarer ikke på e-post, telefon oppgir de ikke, styr for all del unna denne sjappa!, har sendt mail til de i over 3mnd nå, og får alltid standard svar tilbake at de er tilbake fra ferie neste uke, det må være verdens lengste uke spør du meg!, makan til useriøs nettsjappe skal man lete lenge etter heldigvis!

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hold deg langt unna dette firmaet.

 

Så useriøst som det kan bli. Eieren er aggresiv mot kunder som klager og er rett og slett ufin.

 

Kun hatt dårlige erfaringer med dette firmaet. Kjøp heller fra andre steder hvor du ikke får dritt slengt i trynet når du sier at produktet du kjøpte ikke fungerer.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Er ikke ofte inne å kommenterer mine kjøp men etter to dårlige erfaringer med MyTrendyPhone.Deler passer og helt umulig å få noe positivt svar tilbake.

 

Bestemte meg for å ringe Nordic Import da jeg allikevel skulle forbi i dag.

 

Fikk beskjed om komme med min iPhone og leverte derfor denne å regnet med at jeg sikkert ville høre fra dem om ett par dager.

 

Etter en drøy time ringer de meg å sier at de trenger kode til telefonen for testing ... Ytterligere 5 minutter senere får jeg beskjed om at den er klar.

 

Bytte av skjerm/touch og arbeid ... Telefonen er som ny og billig var det også.

 

Joda, disse kan hva de holder på med og jeg ble faktisk litt imponert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...