Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den eneste sjekkelinja du kan er: "Vil du bli med meg hjem og se på übersamlinga mi med pr0n, eller?"

:!: AHAHAHAHAA!! :!:

 

Har en til: Når du har glemt nøkkelen irriterer du deg over at du ikke kan hacke deg inn i huset ditt, og konkluderer at huset har en altfor god brannmur ;)

Lenke til kommentar
2. Du har overklokket barbermaskinen, hårføneren og den elektriske tannbørsten din for å bli kjappere ferdig om morningen.

Har voltmoddet diverse motorer og slik ja :whistle:

 

5. Du foretrekker regnvær fremfor solskinn for da får du ikke så dårlig samvittighet for å sitte inne fremfor dataskjermen.

:whistle:

 

6. Du finner det mer naturlig å telle 8, 16, 32, 64, 128, 256 enn 1,2,3,4,5,6.

Teller i allefall like fort på den måten :D

 

9. Du tar en skjelden titt ut vinduet og tenker at naturen har temmelig bra textures og at FPS'en er tålelig bra.

Mange har nok hørt meg skryte over hvor god grafikk verden har ja, serlig når jeg en gang i blant setter på meg linser

 

12. Setet på kontorstolen din over tid er blitt formet til en perfekt replika av ræssen din.

Check :thumbup:

 

18. Noen spør om hjelp så gir du dem en link til google og babler noe om at de er noobs. (Tomat-Ulf)

Kaller dem ikke n00bs, men sier heller hvordan de kan gjøre det selv enn å finne link ja...

 

20. Du savner Ctrl+F mens du leter etter viktige brev/papirer eller sokkene dine. (Blib)

I fjord satt jeg på skolen og løste noen oppgaver i POF boka (produksjon, overføring og fordeling av elektrisk energi), jeg lette etter et bestemt ord, løftet hendene og skulle til å trykke ctrl+F, men la dem stille ned i fanget igjen da jeg kom på at jeg ikke var hjemme :blush: En kompis lo godt da jeg fortalte ham det ja...

 

23. Noen spør deg om adressen din og du oppgir 192.12.0.140. (Winged Monkey)

192.168.0.72 stod på russekortet mitt :whistle:

 

35. Du river deg i håret over hackere/dataeksperter i Hollywood-filmer som opplagt ikke kunne skilt en IP-adresse fra en brannmur. (Winged Monkey)

Check

 

39. Du defragmenterer harddisken for underholdningens skyld. (morra)

Jeg og et par venner satt å fulgte nøye meg da jeg gang på gang satt og defragmenterte den gamle PCen med Win95, jævlig morsomt når den kom til tettpakkede felt for da gikk det så inderlig fort :wee: For å ikke snakke om når den ble formatert med en gang igjen rett etter at vi var ferdig :dribble:

 

Nerd? Nei, langt ifra :p

Lenke til kommentar

Du prøver å voltmodde/overklokke kona for bedre ytelse i senga og ved oppvaskbenken.

 

Du skriker "Just Fucking Google It!" når noen spør om et enkelt sprøsmål i klassen.

 

Du setter opp en mur rundt huset ditt med brennende bensin som renner på toppen, så din fine nye brannmur holder ubudne gjester borte. (ehh.. kanskje ikke nerd som gjør fysisk kroppsarbeid)

 

Du trenger ikke kokeplate, kun en gammel prosessor og et par ledninger og resistanser

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...