Poor Leno Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Jeg var usikker på noen småting i Vice City, så jeg gikk inn på en "hjelpeside"! Her fikk jeg vite at det går ann å "trikse" med en badeball som ligger ved et basseng! Gøy, tenkte jeg, og ga det en sjanse! Ta en titt på dette:
Trylleblyant Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 De fleste som har spilt VC en stund kjenner nok til badeballen. Ganske artig egentlig. Husker ikke rekorden min, men jeg tror ikke den var så gæærn.
Trylleblyant Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Hehe. Den er fin den og. Tidtrøyte deluxe. Var et oppdrag jeg slet med å klare, så da bare ga jeg f... en stund og dro på fuglejakt istedet
kenneth11 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Hehe....et øyeblikk trodde jeg det sto Vice City: Source. Det hadde vært noe det
Trylleblyant Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 (endret) Hehe....et øyeblikk trodde jeg det sto Vice City: Source. Det hadde vært noe det Huff. Tør ikke tenke på hvor mange penger man hadde måttet brent ut for å få skrudd sammen en maskin som hadde takla å kjøre VC: Source helt glatt. Eller kanskje San Andreas: Source. Farvel, studielån. hehe Endret 13. august 2005 av Trylleblyant
kenneth11 Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Hehe....et øyeblikk trodde jeg det sto Vice City: Source. Det hadde vært noe det Huff. Tør ikke tenke på hvor mange penger man hadde måttet brent ut for å få skrudd sammen en maskin som hadde takla å kjøre VC: Source helt glatt. Eller kanskje San Andreas: Source. Farvel, studielån. hehe .....Eller den grafikken Half-Life 3 kommer ut med
Poor Leno Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Bare for å oppdatere litt: Har greid å trikse til 28 nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå