Gå til innhold

Alliance sine strategiske problemer


Gjest Slettet-t9DveYkZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er riktig at mapene er ubalansert. I wsg kan horde gå opp ved GY og i AV... det radhoo sa :p

 

Men som jeg sa tidligere i tråden. Hvis man setter sammen en god gruppe så vinner man (hvis ikke motstanderen gjør det samme) Har vært i 5 AV games i dag, og vunnet alle. Det ene var over på 30 min.

Lenke til kommentar

Jeg spiller på begge faksjonene og jeg kan garantere at det er absolutt ingen forskjell innenfor moral, taktikk eller sammarbeid. Noe annet er bare en myte.

 

Eneste forskjellen er ubalansen i AV som tidligere nevnt. Bedre spesialiserte PVP raseevner, samt at Shaman er en mye bedre klasse å ha på laget enn en Paladin.

Endret av Zlash
Lenke til kommentar

På Daggerspine vinner som regel Horde AV.... som regel, når det ikke er en Alliance guild konspirasjon (damn you Forte). Da har ikke horde sjangs til å vinne, og folk gjør den samme feilen om og om igjen, ingen som lærer.

 

Iceblood graveyard er mye lettere å ta for Alliance enn Stonehearth er for Horde.

Lenke til kommentar
Eneste forskjellen er ubalansen i AV som tidligere nevnt. Bedre spesialiserte PVP raseevner, samt at Shaman er en mye bedre klasse å ha på laget enn en Paladin.

Paladins er extremt irriterende, hopper inn gjør den AE skiten sin og dasker litt, når de sliter, opp med shield og løpe sin vei bak sine linjer, heal and repeat ad nauseum.

Lenke til kommentar
I WSG så er det anderledes. Der har Alliance og Horde like forhold. Der er det mer 50/50 hvem som vinner. Så det beviser at Alliance ikke suger og Horde er uber. Det er rett og slett kartet i AV som er ubalansert. Håper at en dag de fikser det. Statistiken lyver ikke. Når det er horde som vinner 80% av alle AV på alle serverene så er det ikke spillerene det er noe feil med, men kartet.

Kartet er ganske likt på begge sider, ja, men det forandrer ikke på det faktum at samarbeid er essensiellt. Vanlig prosedyre på serveren min (Sylvanas) er at vi tar alliance-flagget to ganger, og etter det leker vi med dem og får honor. 99% av gangene går dette fint, med mindre en eller annen nybegynner tar flagget deres en tredje gang og beiner inn i vår base.

 

I går skal det sies at alliance fikk tatt flagget en gang under leke-perioden. /cry

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Det virker desverre ut som de fleste Alliance på Shattered Hand har gitt opp å spille WSG, man kan stå i kø latterlig lenge før noe skjer.

 

Er ikke så farlig, er mye artigere å spille med guildies og kicke ass :)

Lenke til kommentar

På daggerspine kommer det ann på hvilke guilds som er med.

på alliance driver Forte, The Cooperation og Guardians med alterac valley taktikker, og på horde driver CORE og Synergy med det. Er fett å mekke taktikker mens vi babler på VT, mange av kampene varer bare i 1.5 timer når vi har en 10-15 mann som jobber sammen :)

Lenke til kommentar

På Kor'gall vinner så si alltid Alliance. Synes Alliance har en fordel med Paladinen, som kan shielde seg og gjøre faenskap midt i horde zergen, noe som skjer hele tida. Det med zerging i BG er egentlig helt naturlig, det er noe Blizzard har lagt opp til. Eksempler: Veien opp mot Snowfall Gy, smal liten vei, den velkjente brua mot alliance sin base, smale porten inn mot horde sin base. Synes ikke det er rart det blir zerging jeg. Men for meg er det bare positivt, pleier å finne meg et party med 3-4 andre mages og kjøre suicide squad med blink rett inn i zergen til allies og kjøre på med AE, for de som ikke har prøvd det, det er EKSTREMT effektivt, spess på brua;)

 

Det som er kjiipt med BG er at det er så ufattelig kjedelig! Holdt vel på en 4-5 timer to dager på rad og det holdt i massevis for meg på en stund. Men må si at 45000 honor points ikke er å forrakte heller da.

Lenke til kommentar
Kartet er ganske likt på begge sider, ja, men det forandrer ikke på det faktum at samarbeid er essensiellt. Vanlig prosedyre på serveren min (Sylvanas) er at vi tar alliance-flagget to ganger, og etter det leker vi med dem og får honor. 99% av gangene går dette fint, med mindre en eller annen nybegynner tar flagget deres en tredje gang og beiner inn i vår base.

 

I går skal det sies at alliance fikk tatt flagget en gang under leke-perioden. /cry

Er du med i en guild på Sylvanas, og i så fall hvilken?

 

Er bare nysgjerrig på om jeg kan ha møtt på deg en gang eller annen :)

Lenke til kommentar
tro det eller ei, men jeg har faktisk sett alliance som står å fisker i av. altså, hvorfor i helvette står folk i kø til av for å fiske? eller gå inn i den tunellen nedenfor stormpike for å hente banneren (quest)?

Det er derfor jeg ser en del folk med The Unstoppable Force , med Corporal som Honor rank..

Tror han mener fisking som i med stang og fisker fisk..

Lenke til kommentar
Synes Alliance har en fordel med Paladinen, som kan shielde seg og gjøre faenskap midt i horde zergen, noe som skjer hele tida.

haha, tror du er den eneste jeg har hørt si det.... somregel ler folk av den latterlige AoE'en til paladin. Tror nok dere har en god del større fordel med Shamans i AV. Men i WSG der står vi ganske likt (der er paladin i sitt rette element, men shaman mistrives ikke akkurat heller)

Lenke til kommentar
tro det eller ei, men jeg har faktisk sett alliance som står å fisker i av. altså, hvorfor i helvette står folk i kø til av for å fiske? eller gå inn i den tunellen nedenfor stormpike for å hente banneren (quest)?

Det er derfor jeg ser en del folk med The Unstoppable Force , med Corporal som Honor rank..

Tror han mener fisking som i med stang og fisker fisk..

:dontgetit:

 

Og hva ellers? De står å fisker i alterac for å få rep, slik de kan få TUF, dermed har de uber pvp-våpen men ikke høy pvp-rank.

Lenke til kommentar
Kartet er ganske likt på begge sider, ja, men det forandrer ikke på det faktum at samarbeid er essensiellt. Vanlig prosedyre på serveren min (Sylvanas) er at vi tar alliance-flagget to ganger, og etter det leker vi med dem og får honor. 99% av gangene går dette fint, med mindre en eller annen nybegynner tar flagget deres en tredje gang og beiner inn i vår base.

 

I går skal det sies at alliance fikk tatt flagget en gang under leke-perioden. /cry

Er du med i en guild på Sylvanas, og i så fall hvilken?

 

Er bare nysgjerrig på om jeg kan ha møtt på deg en gang eller annen :)

Har et par forskjellige chars.. Venacava, 48 UD priest (Northern Brigade), Espinazo, 39 UD rogue (Redwing, har ikke meldt meg ut ennå), Deovolente, 30 Orc shaman (Skal inn i NB @ lvl35).

 

Nå har jeg fått Windfury + Corpsemaker og 14% to crit, så nå er det WSG. :)

Lenke til kommentar

Psilo; nå blir ikke jeg å invite deg før lvl 40 :p

 

WSG Lvl 41-50 51-60 på Sylvanas synes jeg har vært veeeeldig i alliance favør. Virker som horde er mer opptatt av PvP der inne enn kjapt samhold for score 2 flag, såå leke. Blir for det meste rot og 3/0 til alliance.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...