Gå til innhold

Pakken blir ikke sendt videre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Bestilte en rambrikke fra stretto.no på søndag.

Når jeg går på pakkesporing står det bare:

09.08.05 05.56 Innlevert postterminal 0024 OSLO

Dette betyr at pakken ikke er vidresendt enda? Dette kommer til å ta lang tid :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det litt med ro. Sannsynligvis er det at den har blitt sent videre men det er ikke oppdatert at den har kommet til et ny sted der den blir registrert. Hvis ikke kan den jo blitt litt lenger i Oslo enn nødvendig.

Skrevet

Hvor fort dere får varer. Jeg bestilte noe fra komplett i går og det er enda ikke sendt. Så tar det jo 4-5 dager med posten :(

Skulle gjerne hatt det før helga.

Skrevet

...kommer ann på hvor du bor.

Selv tar det 2-3 virkedager før jeg har varer som sendes fra komplett (bor på vestlandet). bor du nordover i landet vil det nok ta lenger tid ja.

Skrevet

Må også huske på at pakken blir ikke registrert "sendt" fra omlastningssentralen i oslo, det neste som skjer er at den er innlevert på ditt lokale postkontor. Selv om det da har gått noen dager betyr det at pakken har vært på vei hele tiden :)

Skrevet

Yep. Posten pakkesporing sporer bare på når ting er annkommet, ikke når det har blitt sendt ut. Dvs. status vil være lik helt fra pakken annkommer omlasningssentralen i oslo helt til den annkommer din lokale post-hub. Om du bor i Finmark for eksempel så kan jo det sikkert ta mange dager.

-Stigma

Skrevet

Omlastninger vil bli registrert underveis, feks når jeg bestiller fra PSData (servicepakke) ser det ca slik ut:

Innlevert postkontor kr.sand

Registrert omlastingsterminal Oslo (neste morgen)

Registrert omlastingsterminal Trondheim (neste morgen igjen)

Ankommet postkontor (enda en neste morgen)

Skrevet

Jeg bor helt nord i nordland, ved fylkesgrensa til troms.

Når jeg bestiller går det for seg slik:

- Butikkens nærmeste post terminal.

- Oslo.

- Fauske.

- Mitt lokale postkontor.

Oppholdet mellom Oslo og Fauske kan variere fra 2 til 8 døgn. 8 døgn har kun skjedd en gang, og da trodde jeg pakken hadde forsvunnet.

• 6 måneder senere...
Skrevet

Som nevnt tidligere i tråden vil det stå når den er registrert inn på ditt lokale postkontor. (Posten registrerer kun når den er mottatt, som f.eks innlevert, ankommet omlastningssentraler m.m.).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...