Nstin Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 det gir en ny betegnelse til ordet: "Buskmann" haha
Knofle Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 det gir en ny betegnelse til ordet: "Buskmann" haha Jeg var trøtt, OK!?
Proidiv Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Må man bruke det programmet i wow?? Nei, man kjører det utenfor wow. (hvis man kjører det samtidig får man fiiiin grafikk ingame ) Tenk om undead hadde fått minus i holy resistance hver gang de brukte Wotf. Det hadde vært logisk, effektivt og ikke minst rettferdig for de andre rasene i horde. (Med tanke på at den trollgreia og orkegreia har negative bi-effekter.) Men dette begynner å dreie veldig offtopic nå.
dimdal Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 (endret) Jeg tror også at levende døde (eng: undead) har en grunnleggende misunnelse til alt "levende" liv og at det kan være en av drivkraftene bak deres enorme avsky for alle som er mer komplette i definisjonen liv enn dem selv. Pøh, vi misunner ikke å ikke ha 300% forlenget underwater breathing, uønsket hårvekst , fargesyn, medmenneskelighet, følelser for andre, og patetiske etterligninger av Duke Nukem's hårfrisyre! Så det så! Endret 12. august 2005 av dimdal
Proidiv Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 (endret) Aj, dobbeltpost med 40 min mellomrom Endret 12. august 2005 av Proidiv
Tbau5 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Flere ting: - Kodoene (mount) er alt for små. Det ser ut som at alle tauren med mount kjører gyngehest. - Huntere sine pets bør ha original størrelse når de blir temmet. Slik går det ann å gjenkjenne fra hvilken del av spillet dyret er fra. f.eks. Sunscale Screecher (The Barrrens) og Stranglethorn Stalker (gjett).
-jH Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Husker faktisk fra WC3 og TFT at magene der kunne mane frem sånne water elementals... Hadde ikke vært en knall spell for mages?! Måtte ikke nødvendigvis vært den beste peten i gamet, men bare noe som kunne distrahert og slått til på fienden for å fån av deg selv... også varer den bare i 3-5 min... Det hadde vært så fett!!!!
fenris1911 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 (endret) Alle unntatt humans, orcs, elfs og ogres. Warcraft: Orcs & Humans ftw btw ;P Endret 12. august 2005 av fenris1911
cheeplix Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Så undead passer ikke? Da er vel historien ellers tynn?
likferd Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Må man bruke det programmet i wow?? Nei, man kjører det utenfor wow. (hvis man kjører det samtidig får man fiiiin grafikk ingame ) Tenk om undead hadde fått minus i holy resistance hver gang de brukte Wotf. Det hadde vært logisk, effektivt og ikke minst rettferdig for de andre rasene i horde. (Med tanke på at den trollgreia og orkegreia har negative bi-effekter.) Men dette begynner å dreie veldig offtopic nå. Holy resistance finnes ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå