B.H.H Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 (endret) Jeg innstallerte 1.02 patchen til BF2 istad og etter det funker ikke spillet. Når jeg starter spillet blir skjermen svart i noen sek. så kommer skrivebordet opp igjen. Hadde det samme problemet tidligere men da var det noe med oppløsningen i spillet. Har prøvd å avinnstallere og legge det inn igjen og da fungerer det, men hvist jeg legger inn patchen fungerer det ikke. Siden det 1.0 versjonen så kommer jeg ikke inn på så mange servere Noen som har en løsning på dette??? Takker på fohånd for alle svar Endret 10. august 2005 av B.H.H
tacoman Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Samme problemet her å nå... driver å ser på saken....
Nauz Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Samme problemet her å nå... driver å ser på saken.... en kompis av meg har også et slikt problem. men under instalasjonen står det."patching feil" eller noe slikt.... han skulle oppgradere fra 1.00 til 1.02
Term Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Samme problemet her å nå... driver å ser på saken.... en kompis av meg har også et slikt problem. men under instalasjonen står det."patching feil" eller noe slikt.... han skulle oppgradere fra 1.00 til 1.02 Det problemet har jeg gitt en forklaring til i masse poster på dette forumt. Leit så finner du svaret. Har noe å si om du har reinstallert spillet visstnok, eller brukt piratversionen først.
Nauz Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Samme problemet her å nå... driver å ser på saken.... en kompis av meg har også et slikt problem. men under instalasjonen står det."patching feil" eller noe slikt.... han skulle oppgradere fra 1.00 til 1.02 Det problemet har jeg gitt en forklaring til i masse poster på dette forumt. Leit så finner du svaret. Har noe å si om du har reinstallert spillet visstnok, eller brukt piratversionen først. ok takker ok skal leite.. han har sikkert hatt en warez version.. kjenner jeg han rett... men han har orginal og
fiskfisk Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Et triks som funker er å bare prøve på nytt med en gang hos meg, de gangene man har blitt kastet rett til desktoppen fra BF2-oppstarten. Det kan også være en god idé å disable ev. refreshlock og reforce (ting funker med refreshlock på ATI, men det kan som sagt resultere i problemet jeg nevner ovenfor). Prøv også å ev. bytte til oppløsningen du bruker i spillet før du prøver å starte det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå