Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

En trussel uten grunn.


XzYLsiT

Anbefalte innlegg

Jeg har fått ett anonymt trussel fra en person fra ett skjult nr.

Det som er at han truet meg med at jeg hadde rotet med en dame som hetet ett navn.

Jeg kjenner ingen som heter det engang. Det går rykter om at jeg har rotet med henne.

 

Noe som IKKE er sant :no: .

 

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan nesten garantere at det bare er tomt pisspreik, men hvis det skjer igjen ville jeg tatt kontakt med mobilabbonnementleverandøren (helsikes langt ord :p). Mener de kan sjekke hvem som har sendt meldingen selv om vedkommende har brukt "skjult nummer". Deretter er det jo bare å anmelde hvis du mener trusselen kan være mer enn tomt pisspreik.

 

EDIT: Ville faktisk vurdere å anmelde uansett. Har null respekt for slike huleboere, så en løst politisak med "dom" ville føkket opp resten av livet til vedkommende rimelig mye :w00t:

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
OK, men jeg er liksom blitt spurt av bekjente om jeg har rotet med denne damen da?

Hvis du ikke har rotet med vedkommende har i hvert fall du ditt på det rene. Det optimale hadde jo vært å få saken løst med huleboern ansikt til ansikt på en sivilisert måte - men da må du jo finne u hvem han er først :hmm:

Lenke til kommentar

Fatter ikke folk som truer den personen dama har rota med jeg...ingen grunn til å være sure på dem.

 

Dama derimot!

 

Ettersom typen ikke hadde mot nok til å identifisere seg, så tror jeg du kan avskrive dette som en engangshendelse, og at vedkommene ikke vil forfølge det videre. Eller at det er en spøk...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tiden leger alle sår, også slike har jeg erfart.

 

Noe liknende skjedde med meg.

 

En tidligere venninne av meg, la oss kalle henne damen, beskyldte meg for å ha ljugd til venninnene hennes om at jeg var sammen med damen og at jeg hadde tatt damen på rumpen gjentatte ganger, så oppsøker hennes venninner meg og forteller at damen har ljugd om et oppdiktet forhold mellom meg og damen og sagt at vi har klint og at jeg har knadd brystene hennes og greier... Og jeg er selvfølgelig den eneste av meg og damen som skjønner at det er venninnene hennes som ljuger og ikke jeg! Og venninna til damen har gjort veldig mange mislykka forsøk på å ringe meg opp og skjelle meg ut anonymt. Hun har en spiss stemme så den gjenkjente jeg godt.. Ekkelt. Hun skulle visst banke meg også, men det skjedde aldri. En stund siden nå. Merker ikke no til det lenger, men damen og jeg er ikke noe særlig gode venner nå lenger..

Lenke til kommentar

Jeg fikk også en melding fra en fyr her om dagen, kan quote den her:

 

Du, jeg sier dette bare en gang ! Ikke send meldinger til dama for helvete ! Send dem til mora de istedenfor, hun vil nok sette mer pris på dem !

 

Han hadde ikke skjult nummeret sitt, så jeg bare søkte på gule sider og fant ut hvem han var og hvor han bodde. Med tanke på at jeg ikke har hørt noe mer fra han, og det ikke sto noe spesifikt om hva han skulle gjøre med meg, så har jeg ikke anmeld han eller ringt han opp. + at jeg ikke har den vileste ideen om hva han sankker om :ermm:

Endret av Allviteren
Lenke til kommentar
Jeg fikk også en melding fra en fyr her om dagen, kan quote den her:

 

Du, jeg sier dette bare en gang ! Ikke send meldinger til dama for helvete ! Send dem til mora de istedenfor, hun vil nok sette mer pris på dem !

 

Han hadde ikke skjult nummeret sitt, så jeg bare søkte på gule sider og fant ut hvem han var og hvor han bodde. Med tanke på at jeg ikke har hørt noe mer fra han, og det ikke sto noe spesifikt om hva han skulle gjøre med meg, så har jeg ikke anmeld han eller ringt han opp. + at jeg ikke har den vileste ideen om hva han sankker om :ermm:

kanskje han var drita og sendte feil :p

Lenke til kommentar

Så sannt det ikke var en advarsel ville jeg tatt det med knusende ro. At han truer og sier han skal banke deg og at på til med sjult nummer tyder på at han 99% sikkert ikke tør gjøre noe ut av det! Uansett trussel er trussel og du kan anmelde det og du vil da få vite hvem det er, ikke ellers! Mobilselskapet kan ikke gi deg nr uten at en anmeldelse. Uansett han tør ikke gjøre noe, siden han anonymt sa han skulle banke deg, det batyr abre at han er redd og feig og at det er det lengste han tør strekke seg for at du skal få noe ubehag. hvis det ikke bare er tull da selvfølgelig. Ikke glem at litt juling ikke er verdens undergang.

 

Og ja som sagt det er dama sin skyld i en slik situasjon ikke han stakkaren som rota med henne. Selvfølgelig blir en sinnt på han fordi man liker dama og sinnet automatisk overføres, men alikevel må man stikke fingeren i jorda.

 

Men frykt ikke! Ta det helt med ro, plager det deg anmelder du det bare

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...