TeddyErt Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 driver å prøver meg litt frem med paladintalenter så jeg bare lurte på om blessing of kings er noe å gå for
zoqiet Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 driver å prøver meg litt frem med paladintalenter så jeg bare lurte på om blessing of kings er noe å gå for Den er fin til grinding og instances, men ellers er Might / Wisdom / salvation bedre. er også færre og færre paladins som har BOK så vær forberedt til å måtte buffe hele raidet med den fordi ingen andre har den =).
kazaa Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 er også færre og færre paladins som har BOK så vær forberedt til å måtte buffe hele raidet med den fordi ingen andre har den =). Vet.. Har faktisk fått klage på at jeg ikke har BoK I det ene øyeblikket: "Lol, paladin trying to be a warrior ^^", og i det andre øyeblikket: "Omg, 3 paladiins and no BoK Oo"
eckmann Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Vet.. Har faktisk fått klage på at jeg ikke har BoK I det ene øyeblikket: "Lol, paladin trying to be a warrior ^^", og i det andre øyeblikket: "Omg, 3 paladiins and no BoK Oo" Hehe.... omg som jeg elsker + ha 11k mana i vanslige instancer og paa bosser der jeg ikke trenger manaregen, BoK+Wisdom ftw!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå