Gå til innhold

Helt tragisk fra det jeg er vant til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spilt mange forskjellige karakterer som Alliance på Silvermoon Realmen. Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve Horde siden til forandring. Helt greit til jeg oppdager hvor ufattelig lite folk det er på den siden. Jeg føler meg nesten alene i en tom verden. Seriøst ekkelt. Som Alliance var det folk overalt og umulig å ikke finne noen å gruppe med. Som Horde på samme server kan man holde på leeenge med LFG uten en jævla respons. Har tatt /who på forskjellige zoner og det minste var 3 på samme zone med level 1-60. Det kan ha vært klokkeslettet var avgjørende, men på Alliance siden er det jo 10 ganger mer, og 100 ganger mer på en travel klokkeslett hvor folk skal gjøre samme quests eller dungeons som deg selv. Desverre er mulighetene svært begrenset ettersom jeg ikke vil spille PvP i frykt for å ikke komme meg fra A til B uten å bli angrepet hele tiden. Målet mitt var uansett å joine en bra guild som kan ta Ragnaros og jeg ble tipset om 3 guilder hvor Fury var roset høyest. Er det noen som spiller i Fury, som kan fortelle hvordan det går med guilden? Har også hørt Burning Legion er en bra PvP server med mange gode guilder. Kanskje det går ann å få flyttet karakteren min dit når den er level 60.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å fortsette å spille på den serveren, og kjempe for hordenes sak?

Det er jo alltid moro å være "underdog" :D

Kanskje det også er mye mindre kø i BG for horde på serveren din...

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Her er en fin side med masse info om serverene. Man kan blandt annet se horde:alliance ratioen. :)
Skrevet

Det er jo faktisk 65% alliance og 35% horde på silvermoon av ca. 16k players, så der har du nok litt av forklaringen på at det var så stor forandring.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

lol er det mulig

Ner'zhul CET PVP 8,195 (93%) 648 (7%) 1.9 : 1 8,843

7% horde?????? differanse på 1 til 9

så for hver horde player som er der er det 9 alliance

Skrevet

er ikke så rart ingen gidder å være horde da.

1. de ser teite ut. alle some en. har liksom ikke noe personlighet.

2. stedene deres er ikke noe koselige. orgrimmar og undercity er jo bare drittkjedlige i forhold til ironforge og stormwind.

3. det samme gjelder territoriene deres. stakkars undead som må starte i trisfal glades. og stakkars tauren som må starte i mulgore. det er jo bare store, flate landskap. barrens og.

blizzard har nok lagt mest arbeid i alliance siden. hvertfall på utseendet.

Skrevet

i pitty the fool!

Gnomer ser HELT forjævlige ut, og alle dvergene ser drita ut, (fulle).

Undead er ikke spesielt pene, men gnomer er styggere.

Skrevet

INGENTING slår animasjonene til undeads. Bare se på måten de går på. Kan ikke tenke meg at de brukte mye tid på å implementere "the funny walk" på humans.

Skrevet (endret)

Du kan bare glemme å få bli med i et top guild nå. Som regel må du enten kjende en med høy status i guildet, eller være med i fra startfasen.

2. stedene deres er ikke noe koselige. orgrimmar og undercity er jo bare drittkjedlige i forhold til ironforge og stormwind.

3. det samme gjelder territoriene deres. stakkars undead som må starte i trisfal glades. og stakkars tauren som må starte i mulgore. det er jo bare store, flate landskap. barrens og.

Hmm jeg har desverre helt annet synspunkt. Spilte som dverg rogue i betaen, så jeg har spilt alliance.

1. Det er vel ingenting som slår måten undeads ser ut, og heller ikke den måten de strekker seg når du idler.

2. Ok, jeg må si meg enig i at Ironforge var flott, MEN, det var pga det var den første storbyen jeg så. Jeg synes nå at undercity, orgrimmar og Thunderbluff har mye mer sjarm enn det noen av allianse byene noen gang kan måle seg til.

3. Da jeg fløy fra Theramore til Auberdine og så ned til tauren landskapet må jeg si at det var noe av det flotteste jeg noen gang har sett. Jeg har nå en undead priest, og har hatt utallige undead alter, jeg bare digger undead startområdet. Det er så ... gjennomført. Btw, herregud som jeg hater night elf landskapet, kjedeligere går vel ikke an?

NB: Satte ting pittelitt på spissen, men håper du skjønner at folk har forskjellige meninger og at din ikke alltid er rett. Jeg foreslår du endrer posten din og legger til et par "jeg synes".

Jeg startet med en Orc hunter, som kun ble level 49, i mellomtiden til jeg laget presten min har jeg hatt mange characters, en del av dem alliance, det blir liksom ikke bare det samme. Slik jeg føler det er liksom litt sånt:

Alliance: I smite you with my holy damage. Haha!

Horde: Who gives a shit? Prepare for a can of whoopass!

For å kommentere det siste du sier, jeg tror de har brukt omtrent like mye tid på begge deler bare at du synes stormwind er fint, mens andre inkludert meg liker bedre barske orgrimmar.

Endret av Zevz0r
Skrevet

Ta deg en bolle.....Barske folk spiller både Alliance og horde. :thumbup:

Skrevet

1. Ingen personlighet? Tauren, møø, Orc, grønne menn med skarpe økser og Troll, yo mon :) Masse personlighet her :)

2. Hva er ikke koselig med tipier og digre totems på toppen av et stor sylinderformet fjell eller et gjørme hull med stein og leire hus?

3. Trisfal Glades er ikke værre en nelf start området. Tauren start området er fantastisk, og Durotar er helt greit. Dessuten har du The Barrens, er riktignok litt løping, men alikvel varmt og hjemmekoselig.

Skrevet

"The Drag" i Orgrimmar er stiligste stedet i hele WoW, tett etter kommer hulen i UnGoro hvor diamantene lyser opp.

Darnassus er ganske stilig men det virker så kjølig og gudsforlatt, jeg håper det blir gjort noe med det. Jeg vil se solen skinne og varme opp der.

Skrevet
1. Ingen personlighet? Tauren, møø, Orc, grønne menn med skarpe økser og Troll, yo mon  Masse personlighet her

tja. når jeg går rundt i orgrimmar syntes jeg ikke personene ser serlig livaktige ut. kanskje det bare er meg.

glemte forresten mounten til horde. undeads har en grei mount, men resten er bare teit. ikke fordi mounten er stygg i seg selv. men fordi personen som sitter oppå gjerne har shoulderplates som er dobbelt så stor som selve dyret. ser ut som hele stasen kan tippe ved et lite vindpust jo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...