Gå til innhold

Den begrepsmisbrukende "venstresiden"!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skulle ha forstått at svaret var "JA". Det var likevel nødvendig for meg å utdype dette svaret, for i ditt forrige innlegg å rydde bort din uredelige flora av

griseretorikk.

Du presterer det samme i dette innlegget. Si meg, har venstresidens uredelige

sjarlataner ingen som helst ære og respekt for allmenngyldige, gode debattprinsipper?!

Hæ?

Mener du plutselig at man kan straffe folk som kjører for fort uten at de har forvoldt skade?

 

Er du ikke velidig inkonsekvent nå?

 

Innovation mener at det bør være tillatt å kjøre i 200 km/t så lenge man ikke skader andre. Med samme logikk bør det også være tillatt å skyte vilt rundt seg med maskingevær så lenge man ikke treffer noen.

 

Det er korrekt oppfattet.

Lenke til kommentar
Siden jeg nå har lov, kommer jeg til å fjerne noen innlegg hvor folk kalle hverandre for dust og lignende. Dere må gjerne mene det, men så lenge jeg er på vakt får dere ikke lov å si det.

Hva med å fjerne selve tråden? Å kalle noen, om ikke forumbrukere, for ting er jo det tråden begynte med:

Det er helt typisk for den typiske avgifts- og regulerkåte "venstresiden" å benytte slike begreper som "råkjøring" under alle omstendigheter hvis fartsgrensen i et område er brutt. Uavhengig i hvor stor grad. Sånn er det, og sånn har det alltid vært med denne skatte og avgiftsberme av underdanige tvangs- og tjuverielskende banditter. De misbruker begreper med vilje til inntekt for den faenskap de støtter og er opphav til. Det er med politiet som med typisk venstreorienterte skrullinger flest. Skatt og avgift (bøter) er noe disse menneskene elsker når skatt og avgift har omgang med alle andre.

Det er unødvendig for meg å gi en mer utfyllende personkarakteristikk over mennesker ansatt i denne Skurkestatens tyngst mafiainfiserte etat, til å straffe noen med bot, som ikke har vært andre til skade, da min målgruppe allerede på forhånd har regnet dette ut.

Det er bare vold som nytter for å knekke slik sosialdemokratisk, paragrafisert og legalisert faenskap som det å straffe noen med bøter som ikke har forvoldt eller vært iferd med å forvolde andre eller andres eiendom skade. Vold har veltet slike psykopatregimer før.

Lenke til kommentar

Hæ?

Mener du plutselig at man kan straffe folk som kjører for fort uten at de har forvoldt skade?

 

Er du ikke velidig inkonsekvent nå?

 

 

Nei, og derav svaret "JA".

 

Her er ditt spørsmål, direkte sitert:

 

"Synes du med andre ord at denne føreren jeg refererer til ikke burde kunne straffes dersom han her hadde blitt tatt?"

 

Jeg synes ikke han skal straffes, så svaret må bli "JA".

Lenke til kommentar
Siden jeg nå har lov, kommer jeg til å fjerne noen innlegg hvor folk kalle hverandre for dust og lignende. Dere må gjerne mene det, men så lenge jeg er på vakt får dere ikke lov å si det.

Hva med å fjerne selve tråden? Å kalle noen, om ikke forumbrukere, for ting er jo det tråden begynte med:

Det er helt typisk for den typiske avgifts- og regulerkåte "venstresiden" å benytte slike begreper som "råkjøring" under alle omstendigheter hvis fartsgrensen i et område er brutt. Uavhengig i hvor stor grad. Sånn er det, og sånn har det alltid vært med denne skatte og avgiftsberme av underdanige tvangs- og tjuverielskende banditter. De misbruker begreper med vilje til inntekt for den faenskap de støtter og er opphav til. Det er med politiet som med typisk venstreorienterte skrullinger flest. Skatt og avgift (bøter) er noe disse menneskene elsker når skatt og avgift har omgang med alle andre.

Det er unødvendig for meg å gi en mer utfyllende personkarakteristikk over mennesker ansatt i denne Skurkestatens tyngst mafiainfiserte etat, til å straffe noen med bot, som ikke har vært andre til skade, da min målgruppe allerede på forhånd har regnet dette ut.

Det er bare vold som nytter for å knekke slik sosialdemokratisk, paragrafisert og legalisert faenskap som det å straffe noen med bøter som ikke har forvoldt eller vært iferd med å forvolde andre eller andres eiendom skade. Vold har veltet slike psykopatregimer før.

 

Har du samme anstrengte forhold til å kalle noe ved sitt rette når dette har en

positiv ladning?

Lenke til kommentar
Har du samme anstrengte forhold til å kalle noe ved sitt rette når dette har en

positiv ladning?

Ja. "Ved sitt rette" er jeg uenig med. Ordvalget ditt for meg dessuten til å tenke at du er komplett idiot, noe som er ugunstig for en konstruktiv debatt. Hvis det i det hele tatt kun blitt noen. Så langt hadde innlegget ditt passet best i Såpeboksen.

Endret av Feynman
Lenke til kommentar
Har du samme anstrengte forhold til å kalle noe ved sitt rette når dette har en

positiv ladning?

Ja. "Ved sitt rette" er jeg uenig med. Ordvalget ditt for meg dessuten til å tenke at du er komplett idiot, noe som er ugunstig for en konstruktiv debatt.

 

Det er utrolig enkelt for deg å kalle meg dette, og det er helt iorden for min del.

Det er neppe like enkelt for deg å argumentere holdbart for dette i forhold til tema debatten tar opp. Det er da ved sitt rette å kalle dine innvendinger usaklig rør.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om Innovation er ute etter å debattere i det hele tatt, eller om han bare er ute etter å provosere og gå til personangrep. Det henger kanskje sammen med hans DLF-politiske linje. Han angriper jo ingen privat eiendom nå, så da går det greit?

 

Man MÅ ha regler for at ting skal fungere noenlunde. Slik er det bare, enten du liker det eller ikke. Regler for forum, regler for veier. Egentlig ganske merkelig at nettopp en som er så opptatt av eiendom faktisk kommer med dette angrepet. Forumet er privateid av Hardware.no, og du skal derfor respektere deres regler. Veiene er eid av staten/folket, og du skal derfor respektere deres regler. As simple as that.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...