Gå til innhold

Nå vet jeg hvordan det er å wipe på Onyxia på 1%

Anbefalte innlegg

Skrevet
Btw, var du med på azuregos ikveld Hersis? Har aldri sett deg i spillet før faktisk

Ja, det var han. Jeg vet så alt for godt. Han ganket meg to eller tre ganger etter at de tok Azuregos. Du husker meg sikkert. Shivaara, Level 49 UD Priesten som løp som helvete :green: Fikk inn en fear på deg.

hehe måtte ta deg litt da:

@ Nightkeeper vi er da aldri mer enn 40 stykker, vi pleier å være 35-39 faktisk.

Ingen som ikke er i raidet er i aszhara lixom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Btw, var du med på azuregos ikveld Hersis? Har aldri sett deg i spillet før faktisk

Ja, det var han. Jeg vet så alt for godt. Han ganket meg to eller tre ganger etter at de tok Azuregos. Du husker meg sikkert. Shivaara, Level 49 UD Priesten som løp som helvete :green: Fikk inn en fear på deg.

Method er feige.... :w00t:

De har jo noe slikt som 160 lvl 60`s i guildet, altså...40 som er på Azuregos, og 20 som står rundt og beskytter på Horde....jeg finner det er utrolig at dere har nok folk til å banke en klynger på 15 lvl 60 horde + være på Azuregos...

bør du ikke heller gi oss credz for at vi holder unna 15 horde og dreper Azuregos på en gang?

Skrevet
Skal man spre seg for da? Bare gammel myte om at man får deepbreath pga dårlig spredning vett :)

Deepbreath kommer av at man ikke klarer holde konstant DPS på henne. Veldig viktig å opprettholde konstant damage og dots.

Mages/hunters kan godt stå spredt ut, men hos oss løper all melee som gærninger under henne å presser ut så mye DPS vi kan.

Under fase 1 og 3 får vi kune lov å slå på henne dersom vi har BoS da, sånn at vi slipper ta aggro fra tanken.

Ellers er ho vel smelt ned på 15 min fra man går inn i instancen.

Det stemmer ikke med vår erfaring.

Vi prøvde å klumpe sammen alle mage og huntere for å teste, mens rogues/warriors løp rundt etter henne. Fikk DB ganske fort. Men vi har aldri fått det hvis vi står spred og helt stille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...