Gå til innhold

Kaffekok på stein


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint bilde :) Fint å se bilder som er tatt nede ved bakken. Det blir spennende. Jeg syntes på dette bildet at du burde hatt fokus på hunden fordi det er det første man legger merke til når man ser på bilde. Kaffekjelen ser man ikke så godt, og når da den skal være fokusert, blir det litt galt. Hvis du hadde tatt bildet nærmere kaffekjelen og litt mer til høyre, kunne det blitt veldig bra med kaffekjelen i fokus (fordi da ser man men den tydeligere). Men her syntes jeg hunden burde ha vært i fokus helt klart. Ellers bra Roger :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk for interessante og konstruktive tilbakemeldinger. :thumbup:

Vi er ca 2 timers mars inne i fjellet. Etter en lengre fiskeøkt (uten særlig resultat) var det tid for kaffekok. Syntes voffsen var stilig der han lå som et slakt i marka.

Jeg kunne nok tenkt meg et eget bilde av kaffekjelen/bålet som hovedmotiv. Det blir vel ny tur neste helg. Får se da.

Tar imot alle konstruktive anmerkninger med takk.. Det "lagres" alltid for senere bruk.

Lenke til kommentar
Nydelig bilde egentlig! :)

 

Jeg ville egentlig tatt vekk bagene og posene bak, og heller lagt en perosn der, liggende på ryggen, med lukkede øyne.... *drømmer seg bort*

Takker .. Hvis du med "bagene og posene" mener ryggsekken min ;) så er det ingen dårlig ide med en person på rygg i lyngen..

Men jeg var altså alene på tur, så da så :)

Endret av rogerjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...