bozoc Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 hei jeg har hl2, men det er noe galt jeg saver og alt er bra men da når jeg skal loade så klikker det helt. ingen politi skyter på meg ingen prater med meg eller noe. jeg må loade fra kappitel. finnes det noe patch eller noe for og fikse dette?
Dj_Arnleif Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Half Life 2 oppdaterer seg gjennom Steam hele tiden.... Nyeste Drivere?
TCi Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Tør jeg spørre om du har betalt for den versjonen du besitter?
bozoc Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 ja jeg kjøpte det i utlandet men jeg trenger ikke og vere på noe steam eller noe så derfor lurer jeg på om det er noen patch jeg kan downloade.
alphadec Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 hei jeg har hl2, men det er noe galt jeg saver og alt er bra men da når jeg skal loade så klikker det helt.ingen politi skyter på meg ingen prater med meg eller noe. jeg må loade fra kappitel. finnes det noe patch eller noe for og fikse dette? Hør her joker!. Det er det samme hvor du har kjøp den du må være tilkoblet steam for og spille half life 2. På meg høres det ut som din CRACK!!!! ikke fungerer. Hadde du hatt en orginal hl2 så hadde du ikke hatt dette problem.
Cultofluna Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 hei jeg har hl2, men det er noe galt jeg saver og alt er bra men da når jeg skal loade så klikker det helt.ingen politi skyter på meg ingen prater med meg eller noe. jeg må loade fra kappitel. finnes det noe patch eller noe for og fikse dette? Hør her joker!. Det er det samme hvor du har kjøp den du må være tilkoblet steam for og spille half life 2. På meg høres det ut som din CRACK!!!! ikke fungerer. Hadde du hatt en orginal hl2 så hadde du ikke hatt dette problem. :!: Genialt
bozoc Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 innstalerte det og kunne spille uten cd eller steam vett ikke hvorfor.
Playmofetish Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 innstalerte det og kunne spille uten cd eller steam vett ikke hvorfor. Fordi du har kjøpt den "i utlandet"? Hva vil utlandet si? Sverige? Thailand? Det høres ikke helt offisielt ut det der. Alle lovlige lisenser av Half-Life 2 må unlockes gjennom Steam/man må ha en Steam-konto og en original CD-key for å spille.
bozoc Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 kjøpt i russland men jeg brukte ikke noe serial når jeg innstalerte det.
TCi Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 kjøpt i russland men jeg brukte ikke noe serial når jeg innstalerte det. Da er det en piratkopi. Det florerer med slikt der. I asia så ligger dette på rundt 90% av alle programvare.
Campari Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Du sitter med en versjon som ikke funker! Stikk til nærmeste norske butikk å kjøp deg et nytt eksemplar.
Cultofluna Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 (endret) Kjøpt i russland? Yeah right snakk om å dra den lenger enn du bør Var faktisk ekstremt morsomt halv 4 natt til lørdag.. Edit: HL2 er faktisk litt komplisert å cracke, så om du ikke har peiling så vil d nok lønne seg å kjøpe det Og da mener jeg Kjøpe det.. Kunne vel lastet ned en versjon som fungerte ihvertfall? Men ja.. Ikke rette forumet å spørre om hjelp til piratkopiert Software ihvertfall Endret 13. august 2005 av HiTeCk
Gjest mafister Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Kjøpt i russland? Yeah right snakk om å dra den lenger enn du bør Var faktisk ekstremt morsomt halv 4 natt til lørdag.. Edit: HL2 er faktisk litt komplisert å cracke, så om du ikke har peiling så vil d nok lønne seg å kjøpe det Og da mener jeg Kjøpe det.. Kunne vel lastet ned en versjon som fungerte ihvertfall? Men ja.. Ikke rette forumet å spørre om hjelp til piratkopiert Software ihvertfall enig med deg der, haha, morsomste unnskyldning for cracka hl2
bozoc Skrevet 15. august 2005 Forfatter Skrevet 15. august 2005 har øpt det i russland bor oppe i finnmark bare en svipp tur og kjøre til russland så ikke gnell om at jeg har cracka det. russeran har kansje det men ikke jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå