Gå til innhold

Hjelp Warlock Build


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen har som helst spiller warlock har en link eller forslag til et skikkelig build?

 

Dama mi spiller warlock og ho bare "velger" noe så tenkte at om noen hadde gode forslag til hva som er bra så setter jeg pris på det.

 

Har lett litt, og fant denne, men den sier meg ikke så mye.

 

Ho er for tiden bare lvl 22 og satser først og fremst på levling.

 

Hva burde man velge først osv?

 

Takkar for svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Levelling build med warlocken min var Dark Pact + CoEx / Demonic Embrace + Improved Imp / Shadowburn - Aka 32/8/11.

Affliction er mye bedre enn Demonology mens du fremdeles jobber deg oppover. Jeg fullførte riktignok aldri denne builden, gratis respec kom da jeg var 58 eller noe, så jeg hoppet over til SM/Ruin, og er det fremdeles.

Conflagrate-builds, som den hun hadde satt opp eller funnet, gjør seg vel en anelse bedre etter 1.7, når Conflagrate faktisk blir en seriøs spell...

Lenke til kommentar
Jeg ville nok ha valgt affliction fram til lvl39, for derretter å resette talent poenga og gå for demonology og videre inn i destruction.

 

Affliction build lvl39: http://tinyurl.com/bj9jo

Demonology build lvl39: http://tinyurl.com/audef

 

Mitt build: MD/Ruin

Og hva vil du si den builden er best egnet til?

 

PvE eller PVP?

 

Selv har jeg

Affliction opp til Nightfall

Demonology kun imp. imp

Destruction opp til Ruin

 

Synes det gir en ganske bra kombinasjon av PvP og PvE

Selv om jeg savner Dark Pact :cry:

Lenke til kommentar

Gå for Dark pact / shadowburn fram til lvl 60. Lvling går mye fortere når du har "evig" mana fra dark pact.

Et fint mål her er 32/8/11 der du velger de 8 i demonology til slutt (hpen din øker så raskt når du får nytt utstyr at du demonic embrace ikke er viktig før 60)

 

Når du er 60 kan du velge mellom:

 

-SM/Ruin, mye damage lite hp.

-DM/Ruin, mye damage (når du bruker succu), mye hp, ikke instant corruption, siphon life eller CoEx, fleksibel build, 1,5 sek cast demon, 20% mindre threat i instanser med imp

-32/8/11, mye hp, litt mindre skade, men du trenger ikke tenke på mana

 

Destruction build må man nesten vente med og se hva som har skjedd i 1,7.

Lenke til kommentar
Jeg bruker dette oppsettet på min warlock, dvs. bygger mot det selv om jeg bare er lvl 21 så langt.

 

http://www.egtvedt.no/wow/warlock_skillpoints_v1.1.txt

 

Jeg er vant til å spille druid, så synes warlock gjør mer enn nok dps ;)

Dette er vel min build egentlig :D

Med den forskjellen at jeg har den Succubus reduced cooldown på lash of pain.

Du som finjusterte meg ja, men jeg var jo på "rett" vei. AFAIK er det dette oppsettet som gir mest dps? :hmm:

Lenke til kommentar

Mest dps med +dmg gear, men er vel ikke den beste å grinde seg frem til 60 med etter dem fikset demonology-treet. Til info har jeg dps på ~450 med SB-spam uten dots, uten crits, men med Curse of Shadows. Sleng på Corruption, Sipon Life og Immolate så er vi fort på ganske så høy dps gitt=) (også har vi jo pet ved siden av :D)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...