Gå til innhold

Er det verdt pengene??


Ardie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Eg veit ikkje så mykje om on-lite brennaren.

Men,eg har ein 16/10/40 Plextor brennar som eg er veldig fornøyd med.No skal det seiast at den slutta å fungere for ei stund tilbake.D.v.s at brennaren blei detekta i bios og opperativsystem men,ville ikkje lese cd plater.Da sendte eg ein e-post til Plextor support og bad om å få ein ny.Så eg sendt brennaren via eit norsk transportfirma til Belgia.Og fekk ein ny 16/10/40 brennar tilbake.Så eg synest Plextor gav meg veldig god support/service.

Den tida brennaren fungerte(før eg fekk ny) var eg veldig fornøyd med brennaren..Har også burn proof teknologi som med andre ord vil seie at eg kan spille spill +++ uten å være redd for at eg skulle få feil brenning.Det at cd brennaren plutslig slutta å fungere etter x antal mnd.Har ikkje endra mi oppfattning av produkt fra Plextor(det kan alltid skje feil på datautstyr).Eg kan på det varmaste annbefale Plextor brennaren.

 

Men,som sagt har ikkje erfaringar med on-lite.Men,ut i fra forskjellige diskusjonar på forumet.Trur eg at eg ville betalt dei 300 nok ekstra for Plextor brennaren.Men,det kommer heilt ann på lommeboka di/foreldrene dine :wink:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei

Har testet/brukt mange forskjellige brennere i vår PC klubb på jobben...(har 6 maskiner i nett og brennere på alle) Det er bare Plextor som ikke skaper trøbbel...Det er mange brukere og et tøfft miljø for våre maskiner.

Hvis ikke prisen er veldig forskjellig vil jeg anbefalle Plextor.

 

Roger

[email protected]

 

 

[ Denne Melding var redigert av: walestr på 2001-12-08 16:43 ]

Lenke til kommentar

Har selv Plextor 24X og er storfornøyd med denne. Har ellers hatt Plextor 40X SCSI CD-ROM i snart to år og det har aldri (!!) vært noe tull med denne. Leser alt av plater uten problem og er også meget kjapp når det kommer til ripping av cd plater.

 

Når det gjelder Samsung så har jeg en god del dårlige erfaringer med dette merket gjennom jobben. Har en tendens til å være ustabile...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-08 22:23, protom skrev:

Hmm hvorfor ikke gå for SCSI?

Har spilt samtidig som jeg brente no problemos...

Litt dyrer men mye bedre


 

Grunnen til at jeg ikke kjøper SCSI er:

1) SCSI brennerne er dyrere enn IDE

2) Lite-On og Plextor har ikke SCSI-utgaver av sine nyere brenner

3) Har ikke et SCSI kort fra før, da betyr det at jeg må skaffe meg et SCSI-kort. Noe som blir fort dyrt, gidder ikke å kjøpe et jalla-kort til et par hundre kroner.

4) Har ikke behov for hverken SCSI-brenner (Buffer-underrun holder i massevis for meg) og SCSI disker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...