Gå til innhold

Sitter fast i Vampire - Bloodlines!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg kommet så langt i det kjempefine spillet Vampire: The Masquerade - Bloodlines, at jeg har drept et stort, stygt, firbent monster nede i kloakken (etter at jeg har vært i villaen).

Etter dette har jeg ikke peiling på hvor jeg skal gå!

Er jeg ferdig nedi her nå?

Skal jeg gå tilbake og opp til "normal"-kloakken eller skal jeg fortsette videre en plass?

Legger til bilde slik at det skal være lettere for folk som har spilt det å huske på. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Yndlings spillet mitt jo =p (like anybody cares) Du skal følge veien videre helt til du kommer til en nosferatu "leir" mener jeg og huske.. =p Hvis du allerede har vært i den er det en secret passage i leieren til nosferaturene slik at du kommer igjen ved den crypten i graveyarden. Der hvor han som passer på zombiene er. ^^ (www.gamefaqs.com)

Endret av Erzoul
Skrevet
Yndlings spillet mitt jo =p (like anybody cares) Du skal følge veien videre helt til du kommer til en nosferatu "leir" mener jeg og huske.. =p Hvis du allerede har vært i den er det en secret passage i leieren til nosferaturene slik at du kommer igjen ved den crypten i graveyarden. Der hvor han som passer på zombiene er. ^^ (www.gamefaqs.com)

Jeg har ikke funnet noen ny vei, jeg. Etter at jeg drepte den svære styggingen skjedde ingen ting, og jeg kunne ikke gå noe lenger (måtte gå et stykke tilbake). :(

Skrevet

Med mindre du allerede har løst problemet (enten selv eller vha walkthrough)...

Du skal gå langs kanten av veggen der det et dypt hull (der du forøvrig dør hvis du faller inn i), rundt til den lengre veggen og gjennom et lite avluke der du må fjerne metallbeskyttelsen for å gå inn. Veggen er på venstre side når du går inn på rommet.

Håper det hjelper.

Skrevet
Med mindre du allerede har løst problemet (enten selv eller vha walkthrough)...

Du skal gå langs kanten av veggen der det et dypt hull (der du forøvrig dør hvis du faller inn i), rundt til den lengre veggen og gjennom et lite avluke der du må fjerne metallbeskyttelsen for å gå inn. Veggen er på venstre side når du går inn på rommet.

Håper det hjelper.

Nei det hjelper ikke så mye. Er for tiden litt treig, så jeg må ha ting inn litt med teskje. :)

Hvor er denne veggen man skal gå langs? Er den i rommet som jeg har avbildet i første post?

Takk for at du prøver å hjelpe. :)

Skrevet (endret)

Fra kameravinkelen skjermbildet er tatt fra: se til venstre ;) du skal hoppe over avgrunnen som er mellom det platået du og monsteret er/var på og over til en liten kant inntil veggen. Går du langs denne kanten skal du komme til et hull i veggen som leder innover. Det kan være vanskelig å se fra andre siden av "avgrunnen". Jeg mener å huske det var slik jeg kom meg videre derfra. Jeg er i hvertfall på riktig spor.

edit: så ikke danimont sitt svar før nå. Mitt er bare en annen versjon av hans sitt.

Endret av Steffenm
Skrevet (endret)
Haha, hotellet var jo så flott underholdning :D

:yes:

Creepy, men likevel ikke en sånn Hollywood-skremmefaktor. Veldig originalt. Elsket da jeg gikk mot ei dør, bare for å finne ut at den var blokkert.

Så snudd jeg meg rundt og finner ut at det står et gjenferd der med ei svær brannøks i handa! :!:

The Shining-inspirert. :)

BTW: Takk for hjelpa, folkens. Får prøve det snart da (sitter foreløpig på en annen PC). :)

EDIT: Jippi! Nå kom jeg meg videre, vettu! Takk for all hjelp! Endelig skal jeg få tatt frem og spilt dette spillet hardcore igjen! :)

Endret av MeTa][iC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...