Sliver Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 ok… Jeg setter opp en regel at Outlook skal autosvare alle med template. Outlook autosvarer kun en gang til hver person, selv om jeg får flere mail fra personen. Hvordan få Outlook til å autosvare alle mail? Ikke bare på den første mailen fra hver person? Går dette? Vet du om andre programmer/muligheter å anbefale? Jeg er avhengig av et mailprogram som kan sende autosvar fra forskjellige templates etter hva som står i Emne(subjekt). Outlook er supert til dette, men har dessverre begrensninger på at det ikke vil sende mer enn et svar til hver person. Dette gjelder t.o.m. selv om mail nr.2 fra personen har annet Emne og skal autosvares med en annen template enn den første mailen.
kjeklulf Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Outlook sender uansett kun et svar pr. avsender-adresse. For å få til det du ønsker må du være tilkoblet en Exchange-server og bruke server-side scripting. Les mer her: http://www.slipstick.com/rules/autoreply.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå