numbnut Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 har løsningen som beskrevet over. plutselig har tapestasjonen kuttet ut å komprimere data, den løser ikke ut tapen og alle taper må formateres to ganger før de virker. problemet starter når vi ringer for assistanse: det ene firmaet kommer og fakturerer med gaffel og påstår alt er i orden, men det er det ikke. de kommer tilbake og oppdaterer alle drivere, men det virker heller ikke. neste firma påstår det er feil med stasjonen, men Tandberg finner ikke noe feil på den. det tredje firmaet mener det er noe feil med scsikontrolleren. den har funka helt fint. så jeg tok de på ordet og kjøpte en ny lvd scsikontroller. ble det bedre? nei.. noen ide?
enden Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Er Veritas fult oppdatert? Hatt problemer med å løse ut tape fra programmet selv, men det hjalp med oppdatering.
numbnut Skrevet 6. august 2005 Forfatter Skrevet 6. august 2005 (endret) Er Veritas fult oppdatert? Hatt problemer med å løse ut tape fra programmet selv, men det hjalp med oppdatering. backup exec er versjon 9.1, og den er fullt oppdatert. jeg får ikke løst ut tapen med mindre jeg bruker "force tape release".. Endret 7. august 2005 av gtbikes
numbnut Skrevet 16. august 2005 Forfatter Skrevet 16. august 2005 ok..ingen vet. Hvilket backup-program støtter DLT-VS stasjonene mht komprimering av data? Noen som vet av erfaring?
joachimsandvik Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Jeg har kjørt veritas og arcserve på DLT og aldri vært noen problemer med compression.
numbnut Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 vi har kjørt veritas i flere år nå uten problemer med komprimering. inntil nå..
Buzz76 Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Hm.. forsøkt å reinnstallere Veritas? Kan jo være at du har lagt inn Microsoft/HP driver til tape stasjonen via Windows update... slik at Veritas sin driver ikke er i bruk lengre og dermed skaper dette problemet..?
tyldum Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg gav opp Veritas 9.1 på grunn av feil og bugs. Versjon 10 har jeg ikke hatt trøbbel med, men det ender med at jeg migrerer til CA istedenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå