Gå til innhold

Post dine f.e.a.r demo problemer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har oppdaget at diverse video-codec's hindrer FEAR i å starte opp. Jeg avinnstallerte ACE MEGA codecs og alt virket som det skulle!! :)

Den har jeg også, men gidder ikke avinnstalere den for å spille en demo. Har allerede sletta demoen også da...

Skrevet

Jeg har en litt merkelig problem for når jeg skal starte spillet kommer det en melding der det står: A Secutity Modul could not be found" eller noe i den durren....

Jeg har reinstallet spillet 3 ganger + at jeg har lasta det ned på nytt..

Noen som har en ide?

Skrevet
Jeg har oppdaget at diverse video-codec's hindrer FEAR i å starte opp. Jeg avinnstallerte ACE MEGA codecs og alt virket som det skulle!!  :)

Den har jeg også, men gidder ikke avinnstalere den for å spille en demo. Har allerede sletta demoen også da...

Trenger ikke avinnstalere men bare gå på dashboard og sett på "Minimalist" Load og save ;)

Skrevet
Jeg har oppdaget at diverse video-codec's hindrer FEAR i å starte opp. Jeg avinnstallerte ACE MEGA codecs og alt virket som det skulle!! :)

Jaggu har du rett. Jeg fikk bare svart skjerm da jeg prøvde å starte demoen, men disablet jeg lyden så kunne jeg spille. Etter at jeg avinstallerte ACE så fungerte alt helt flott. Takk for tipset. :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...