Gå til innhold

Mage talent build

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18 (21) arcane / 33 (30) Frost <- er overlegent til begge deler, gjerne mer variert build enn "sheep, fireball, pom, pyroblast,fireblast, aoeaoeaoe" metoden. :)

Skrevet

31 arcane, 20 fire var det jeg starta med, ganske greit med crits, arcane power gir deg +35% dmg for 15 sec, pom gir deg instant cast pyro. Så gikk jeg over til frost, 20 arcane, 31 frost, totalt overlegent til pvp! Men gikk så lei alt og nå farmer jeg AV, så gikk over til 21 arcane, 30 fire. Ganske balansert og fin build for AV og Instanser med høy burst dmg og laaang range (41 yard).

Når du skal velge build til magen din må du tenke på hva du skal bruke den til, i instanser (ser nå bortifra MC og Onyx) er fire overlegent på dmg. I pvp er frost overlegent, mener jeg. Seff er instant cast pyro crit på 2000+800 ignite + fireblast crit på 1200 ganske fancy, men etter dette så sliter du litt. Med forst har du overlegen kontroll over kampen og har store overlevelsesmuligheter med ice block... (samt feit crit med frostbolt + coc mot frozen target = 2k i crit og koster 270+550 mana ;))

Skrevet

Så frost er bedre en fire i pvp? Trodde det var motsatt jeg. Hva er best i instancer og sånn da. Vill gjerne ha en build som sparer litt på mana. lei av og drikke hele tiden.

Skrevet

Etter man blir lvl60 er frost det eneste som funker på andre enn lvl59 noobs i pvp. (FR FTW!)

Synd at man ikke har den helt store burs dmg`n med frost.

Skrevet

Fire hvis du vil gjøre mye dmg. Frost hvis du vil gjøre litt mindre dmg men ha flere muligheter til og overleve. Selv bruker jeg fire.

Skrevet
Etter man blir lvl60 er frost det eneste som funker på andre enn lvl59 noobs i pvp. (FR FTW!)

Synd at man ikke har den helt store burs dmg`n med frost.

silence - nova - frostbolt - cone of cold - fireblast, det er 1500-2500 dmg på noen sekunder ;)

Skrevet

Som frostmage vil du ikke ha store nok damagebursts til å slå mange klasser, bl.a. healers. Silencen din varer ikke lenge nok. Fire Mage er ftw. Gjerne uten Pyroblast også.

Skrevet (endret)

*edit*

gå på www.worldofwarcraft.com og ta en titt innom mage forumet... e en fin sticky der me alle talentbuilds du treng å vite nokka særli om

Endret av Vandahl
Skrevet (endret)

Her er builden jeg bruker, med den tar jeg MS warriors og Fire mages lett.

Gå Ice/Arcane (33ice/18arc)

Frost Mastery

Arctic Reach Rank 2

Improved Frost Nova Rank 2

Improved Cone of Cold Rank 3

Improved Blizzard Rank 2

Piercing Ice Rank 3

Shatter Rank 5

Improved Frostbolt Rank 5

Ice Shards Rank 5

Frost Channeling Rank 3

Cold Snap Rank 1

Ice Barrier Rank 1

Ice Block Rank 1

Frost total : 33

Arcane Mastery

Arcane Concentration Rank 5

Improved Arcane Missiles Rank 5

Improved Counterspell Rank 2

Evocation Rank 1

Improved Arcane Explosion Rank 5

Arcane total : 18

Total:

Total Points Spent: 51

Level Required: 60

Endret av Darkey

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...