OnetroM Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 nei, vi vil at det ikke skal gå ann å ta flagg med flygende ting Dette er jeg enig i. En BH kan gjerne hovre over flagget og gi dekningsild mens en soldat eller to hopper ut for å sikre flagget, men det bør ikke være mulig å ta flagg fra lufta. Dessuten er vel litt av poenget å holde flagget etter det er ditt..? Det bør heller ikke være mulig å reparere i lufta, det får da være måte på hvor flink en engineer skal være
w00tson Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Det bør heller ikke være mulig å reparere i lufta, det får da være måte på hvor flink en engineer skal være Klassen bør i tilfelle døpes om til MacGyver. Selvsagt blir engin-caps/hatt byttet ut med en frekk hockeysveis.
Markaren Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 http://x602.putfile.com/videos/d9-22806140012.wmv Ja dette er da den meste effektive måten å stoppe horing på! Alle heli har ONE SHOTS KILLS!
kenneth11 Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 http://x602.putfile.com/videos/d9-22806140012.wmv Ja dette er da den meste effektive måten å stoppe horing på! Alle heli har ONE SHOTS KILLS! Har de vel ikke! Jeg har truffet helier overalt med bazooka, men det tar minst 2 skudd. Og hvordan skal man kunne treffe en BH som flyr, og samtidig unngå å bli massakrert av minigun, tropper på bakken og alt annet?
Vice Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 http://x602.putfile.com/videos/d9-22806140012.wmv Ja dette er da den meste effektive måten å stoppe horing på! Alle heli har ONE SHOTS KILLS! Nå finnes det jo diverse bugs i spillet som gjør at feks. Stridsvogner også noen ganger blir tatt ut med ett skudd fra en annen stridsvogn. Men uansett, som videoen viser: Helikopter som står tomme og ubemannende på bakken har da aldri vært noe problem heller!?
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Jeg har skutt tre antitankraketter på et bh uten at det har gått i lufta... så hvis det må fire raketter til på en bh betyr det at den tåler mer enn en m1-tanks...
Markaren Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 (endret) Altså, om Black Hawken står i ro i luften så er det ikke noe problem å treffe hjulene!!! Good Bye Helicopter! Endret 19. august 2005 av Markaren
kenneth11 Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Altså, om Black Hawken står i ro i luften så er det ikke noe problem å treffe hjulene!!! Good Bye Helicopter! Jaha, Blackhawken har stått stille i mine tilfeller også, og mer enn en gang har jeg truffet hjulene. Skjønner det ikke
Markaren Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Altså, om Black Hawken står i ro i luften så er det ikke noe problem å treffe hjulene!!! Good Bye Helicopter! Jaha, Blackhawken har stått stille i mine tilfeller også, og mer enn en gang har jeg truffet hjulene. Skjønner det ikke Treff akkurat der videoen viser.. Har selv prøvd.
chokke Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Altså, om Black Hawken står i ro i luften så er det ikke noe problem å treffe hjulene!!! Good Bye Helicopter! Jaha, Blackhawken har stått stille i mine tilfeller også, og mer enn en gang har jeg truffet hjulene. Skjønner det ikke Treff akkurat der videoen viser.. Har selv prøvd. du har prøvd når den står i lufta? eller bare på bakken?
vstr Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 må testes her og...men men, kan ikke teste det på nettet har bare hysj hysj versjonene)
Vice Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Testet selv nå ved å skyte på hjulet til et Kinesisk angrepshelikopter. Det mistet ca. halvparten av helse, altså nøyaktig det samme som på resten av helikopteret. Var overhodet ikke snakk om noe one-shot-kill der nei. For å få utnyttet denne bugen er man trolig nødt til å treffe nøyaktig et spesielt sted. Når helikopteret i tillegg er i den minste bevegelse blir det da i praksis helt umulig å treffe punktet.
Selvbyggern Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Beste måten å få ned BH som er full lastet er å kjøre rett i det med et fly!
kenneth11 Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Beste måten å få ned BH som er full lastet er å kjøre rett i det med et fly! Men hva med Mashtuur City da? Der finnes det ikke fly Og dessuten så kaster du jo bort et fly som kunne ha gjort like mye skade på bombetokt og med missilene
Selvbyggern Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Beste måten å få ned BH som er full lastet er å kjøre rett i det med et fly! Men hva med Mashtuur City da? Der finnes det ikke fly Og dessuten så kaster du jo bort et fly som kunne ha gjort like mye skade på bombetokt og med missilene Kaster bort et fly... ja sef gjør du det, men var ikke tråden om hvordan du stopper black hawk horing...?
kenneth11 Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Beste måten å få ned BH som er full lastet er å kjøre rett i det med et fly! Men hva med Mashtuur City da? Der finnes det ikke fly Og dessuten så kaster du jo bort et fly som kunne ha gjort like mye skade på bombetokt og med missilene Kaster bort et fly... ja sef gjør du det, men var ikke tråden om hvordan du stopper black hawk horing...? Trenger jo ikke å sende flyet i kamikaze (er vel bare Japanere som gjør det), du kan jo skyte på BH vanlig
Armageddon Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Det finnes ikke noe bedre følelse i Battlefield, enn å skyte ned et stappfullt Black Hawk chopper med en Eryx.. da er det bare å la komplimentene strømme på i chatten..
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Det eneste som danker ut det er å treffe den med en tanks!
Vice Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 (endret) Det eneste som danker ut det er å treffe den med en tanks! Niks, helikopterene tåler selv en fulltreffer med en granatrunde fra en tanks.... Edit: Med mindre du da tenker på å treffe helikopteret med selve tanks'en. Det skal jeg ikke avskrive da jeg aldri har forsøkt dette. Uansett er dette en vanskelig situasjon da et helikopter som skaper problemer som regel flyr i lufta mens tanksen alltid befinner seg på bakken. Endret 19. august 2005 av Vice
kenneth11 Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Det eneste som danker ut det er å treffe den med en tanks! Niks, helikopterene tåler selv en fulltreffer med en granatrunde fra en tanks.... Jepp, beste måten å bruke tanks jeg vet om er å massakrere minigunnerne og folka i dørene og skade chopperen før de får respawna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå