MrLee Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 (endret) Fordi .50cal'en på deres heli suger ræv i forhold til minigun på BH. (det var tendenser til det på mashuur city på BF.no #2 i dag, men jeg satt i døra som gunner...bomma konsekvent. Minigun er 10X bedre enn .50cal'en i døra på (er det en Hip?) MEC heli. Den spytter rett og slett ut mer kuler/minutt. Trenger bare treffe i nærheten, virker som det er splash damage på dem!. På .50cal'en skjøt jeg cooldownen rød mot en som satt på AA turret på USMC main...traff ham ikke.. piloten fløy ganske stabilt også! avstand ca 10m ) Håper det også blir fiksa seriøst! Ubalansert til de grader. Den store kassebilen til Kina kan de iallefall sitte baki og reparere i edit: småleif og andre ting Endret 4. august 2005 av MrLee
w00tson Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Fordi .50cal'en på deres heli suger ræv Akkurat Den store kassebilen til Kina kan de iallefall sitte baki og reparere i Nå rekner jeg ikke Vodnik/FAV/HMMW som pansret.. mer som en gammal Volvo de tinga der
MrLee Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 (endret) Jeg mener å huske at vodnik og hummer iallefall er sikret til dels mot "smallarms"...(kan godt være jeg tar feil) Uansett så er den eneste grunnen til at APC folka ikke kan fikse i bilen at de har ett annet våpen å styre med i gunporten. Men jeg tror fremdeles at det er en exploit at engineers kan fikse in-transit på heli/vodnik/hummer... Endret 4. august 2005 av MrLee
kenneth11 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Har begynt med "Vodnikhoring" nå, ganske enkelt ta et stk fullastet Vodnik/Hummer, finn et område med masse infantry og nesten ingen tanks osv, og begynn å slakte. Er ikke like effektivt som Blackhawkhoring, men et pluss er at man kan kjøre over motstandere
w00tson Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 (endret) Har begynt med "Vodnikhoring" nå Haha.. har hørt at slike horer raskt blir arrestert av SRAW/Eryx ! Jeg mener å huske at vodnik og hummer iallefall er sikret til dels mot "smallarms"...(kan godt være jeg tar feil) Og Volvo er ikke ? men det er jo bare til å skyte gjennom vinduet, evt knive om du vil være l33t. Endret 4. august 2005 av w00tson
kenneth11 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Har begynt med "Vodnikhoring" nå Haha.. har hørt at slike horer raskt blir arrestert av SRAW/Eryx Hvis man kjører dem ned først så kan de jo ikke gjøre noe særlig
kenneth11 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 *respawn*sikte *boom* død vodnik ... Godt poeng...men vanligvis så er den eneste grunnen til at Vodniken kommer inn i basen at en enkel soldat peller seg gjennom for å cappe flagget. Risikabel taktikk, det er jeg enig i. Funker best når man er på Urban maps, f.eks hvis USMC sender masse tropper opp langs en gate på Karkand Liker også å bruke Vodniks som mobile anti-BH kjøretøy. Har oppdaget at det er en del tilfeller der BH'en står stille mens den raper, 1 perfekt skudd inn i hodet til piloten, piloten er død, helikopteret kræsjer ganske sikkert. Ellers så er det bare å drepe folka på minigun, så må piloten fly tilbake og hente folk, og da er han ganske forsvarsløs
w00tson Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Har oppdaget at det er en del tilfeller der BH'en står stille mens den raper, 1 perfekt skudd inn i hodet til piloten, piloten er død, helikopteret kræsjer ganske sikkert. Ellers så er det bare å drepe folka på minigun, så må piloten fly tilbake og hente folk, og da er han ganske forsvarsløs Er ikke glasset i BH skuddsikkert? Og er det noe vett i skallen på de i BHen (fniiiz) så lager de squad og spawner rett i heli. Og de som sitter bak tar selvsagt over miniguns ved død.
kenneth11 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hvis du skyter i riktig vinkel så kan du drepe piloten fra de åpne dørene Man dreper jo også de i de åpne dørene, vanligvis står de tilfeldigvis i veien
MrLee Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 fixed .50cals river mot blackhawks generellt da... trenger ikke skyte mye mot "kroppen" før den røyker fælt og detter i bakken...(ellers er jeg bare flaxen med hvor jeg treffer elns? spes når piloten ikke har vett til å pelle seg til HEL fra spawn pointet han hoverer over)
Elendil Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=42701
Radial Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hehe.. jeg har hora en del med BH selv. Man kan få helt villt mye teamwork poeng hvis du har rette gjengen med deg. Har selv fått rundt 100 poeng på Mashtur uten å fyre av en kule. Ganske sprøtt. Men det kan gå veldig galt også. Jeg husker en utrolig runde på Clean Sweep der hele laget mitt var i en fullastet BH. En fiendtlig tanks drepte alle unntatt piloten (squadleader'n). BH'en var så skada at den eksploderte akkurat da alle hadde respawnet inni helikopteret. Vedkommende tankssjåfør fikk 2 x 6 kills på ca 15 sekunder...
kenneth11 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hadde det litt moro i går, jeg står oppå en bygning (som Assault) BH flyr like ved, Minigunnerne er opptatt med resten av squaden, tar fram M203, sikter rett gjennom de åpne dørene på piloten, Bang! En død pilot. Squaden i BH'en driver fortsatt og meier ned folk, denne gang sikter jeg mot minigunnerne, tar først en så den andre, hele squaden min løper unna, BANG, de 2 som er igjen i BH'en er døde 5 sekunder senere "STFU Kenneththegreat you are a nOOb that shouldn't be allowed" osv
w00tson Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 5 sekunder senere "STFU Kenneththegreat you are a nOOb that shouldn't be allowed" osv haha, så bra. :!: Du vet du har eid skikkelig når de begynner med "stfu n00b.."
kenneth11 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 5 sekunder senere "STFU Kenneththegreat you are a nOOb that shouldn't be allowed" osv haha, så bra. :!: Du vet du har eid skikkelig når de begynner med "stfu n00b.." Forresten, unnskyld min uvitenhet , men hva betyr egentlig STFU?
w00tson Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Forresten, unnskyld min uvitenhet , men hva betyr egentlig STFU? Shut The Fck Up , din n00b
kenneth11 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 hehe...da passer det jo egentlig ikke inn, men du vet du har plaget dem Knepet er: Finn en vinkel der dørene på chopperen er åpne og du kan se piloten (bakfra), men der minigunnerne har problemer med å se deg og treffe deg. Sikt på hodet til piloten med GL'en, skyt, piloten dør garantert, ganske sikkert at alle andre i heliet gjør også. Veldig effektivt, men du bør ha et hustak å stå på, og heliet bør være i omtrent samme høyde. Hvis du er virkelig pirkete kan du skyte de som står i dørene først, men da har du kanskje 5 sekunder på å bytte til GL, sikte, og skyte Den metoden har funket 4 ganger nå....men en av gangene sto 2 hele squader (som kalte seg Blackhawkkillers 1 og 2) under heliet, akkurat mens det kræsjet. 3 punish, 4 forgive
kenneth11 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Ny metode: Gå inn i BH'en mens den fortstatt står i basen, plant litt C4, ikke nok til at BH'en sprenger, gå ut av heliet igjen, detonate mens ingen ser på, gå bort til en .50 Caliber i nærheten, når heliet letter, så skyter du kanskje 10 kuler, død BH Er litt vanskelig Eller enda morsommere: bruk min metode med GL'en, mens BH'en er på bakken!
MrLee Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hvis det er en parkert BH på landingpad'en, så vil den være fullt heala før den kommer i lufta igjen, Kenneth11...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå