Skypond Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jeg har Nextgentel. For noen måneder tilbake hadde jeg fast ip og ble Ddos bomba. Etter dette gikk jeg tilbake til dynamisk. Men i ettertid så klarer jeg ikke å bruke remote desktop. Har prøvd alt. Dette har fungert før. Hvis jeg setter opp ftp så funker det, men ikke i passive mode. Dette har og fungert fint før. Så har nextgentel sperra noe som jeg må muligens be de om å åpne igjen? :-) Har en Netopia 3351 router.
monzilla Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 har positive erfaringer med NGT og mailreply, anbefaler deg å prøve. De gangene jeg har sendt mail til de har jeg fått fine, utfyllende svar tilbake samme dag.
net-rom Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Nextgentel pleier å ha en brannmur på ADSL-routerne sine. Dumå sikkert åpne porter i routeren.
Elgvenn2 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Du har ikke tilfeldigvis den gamle faste IPen din i outside IP på portforwardingen? Prøv å forandre den til 0.0.0.0, så skal det virke for alle IPer du får tildelt!
nikokolokoba Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Alle rutere fra NGT har innebygget brannmur. kontakt ngt å be dem sende deg Netopa NAT forward mailen. Den er ganske omfattende. Når du har fått den. LES DEN FLERE ganger FØR du begynner. Så slipper du å krasje ruteren :=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå