Hr. Jenssen Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 (endret) Jess, nå har tiden kommet for litt mer Hack 'n' Slash RPG action for de som likte det gamle Dungeon Siege. Microsoft Game Studios, Gas Powered Games, FilePlanet og 3D Gamers har gått sammen om å slippe ut denne demoen. Den kan lastes ned fra 3D Gamers og Fileplanet. Endret 3. august 2005 av MeTa][iC
pronoob Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Aug 02, 2005 1432 MB ds2_englishdemo.exe Single-playable demo
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Kan noen fylle meg inn på hvorfor dette er så stort?
Hr. Jenssen Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 (endret) Kan noen fylle meg inn på hvorfor dette er så stort? Du likte visst ikke DS1 du. De som likte det godt, og ser frem til 2'ern ser nok frem til det (jeg er en av dem). Må prøve denne. BTW: 1432MB var ikke akkurat lite, gitt! Får håpe den er lang da. EDIT: Fantaboy, sjekk ut de to trailerne til spillet. Enten du liker spillet eller ikke, så MÅ du bare digge de to trailerne der! Endret 3. august 2005 av MeTa][iC
thomassit0 Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 (endret) synes enern var ganske fett, spilte det til jeg var over halveis så kom jeg ikke lengre og dret i det.. foresten dette må være den største demoen jeg noensinne har sett.. er sikkert en fancy 5 minutter lang intro som utgjør halve størrelsen el no.. Endret 3. august 2005 av 2mass
Hr. Jenssen Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 (endret) er sikkert en fancy 5 minutter lang intro som utgjør halve størrelsen el no.. Jeg håper nå ikke det. Men jeg har uansett allerede startet nedlastingen. Det blir jo ferdig til i morgen tidlig like vel. EDIT: Wow. Har nestne konstant 500kb/sec nedlasting nå! Dette går jo ikke så dårlig. Endret 3. august 2005 av MeTa][iC
ASDASDKL2131 Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Oh. Litt stor fil, men er sikkert verdt det. *laste ned*
Hr. Jenssen Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 WOW! Ble ferdig nå, jeg! Selve nedlastinga tok bare 51 minutter. Huff, er så trøtt. Det firster meg veldig mye å prøve, men..... Aw farsken. Jeg MÅ bare prøve den. Bare litt da.
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Metalic, jeg ga deg et litt feil syn. Har aldri spillt Dungeon Siege, så jeg har ikke peiling på det, så derfor visste jeg ikke at dette var stort, har det vært noe brudd med selskapet som lagde spillet?
thomassit0 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 gas powered games lagde enern husker jeg ikke feil..
zeox Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 er det bra? xfire begynte å laste den ned automatisk av en eller annen grunn
Ed Hunter Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jupp einaren var litt artig, skal prøve demoen. Blir vel ferdig til imorgo tenker eg, hadde bare telenor oppgradert linja mi..
Tordenflesk Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Det er i slike stunder som dette at man skulle ønske at ikke Telenor hadde oppdaga at jeg hadde 2 Mbit istedenfor bare 1 Mbit som jeg betaler for.
Ø.B. Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Det var jo skikkelig dårlig.. Spilte bare første oppdraget men det var jo grafikk fra 95 da. 10 ganger dårligere enn 1'ern..
Hr. Jenssen Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Grafikken har endret seg utrolig lite, ja. Men den er nå fortsatt ikke DÅRLIGERE enn 1'ern sin grafikk. Dessuten, om du er en RPG fan, så skulle du vite at grafikk har er det som har MINST betydning i RPG-spill som dette. Synes grafikken er helt grei, jeg. 2mass: Jo, det var Gas Powered som lagde 1'ern også.
Ø.B. Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 [iC' date=04/08/2005 : 18:07] Grafikken har endret seg utrolig lite, ja.Men den er nå fortsatt ikke DÅRLIGERE enn 1'ern sin grafikk. Dessuten, om du er en RPG fan, så skulle du vite at grafikk har er det som har MINST betydning i RPG-spill som dette. Synes grafikken er helt grei, jeg. 2mass: Jo, det var Gas Powered som lagde 1'ern også. RPGfan så det holder, men dette var jo usannsynlig skuffende. På min pc var det mye dårligere grafikk iallefall. Slik diablo 2 nesten
thomassit0 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 haha det var som jeg sa, store intro videoer som utgjør nesten hele plassen.
Hr. Jenssen Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 haha det var som jeg sa, store intro videoer som utgjør nesten hele plassen. Nei, demoen er faktisk ganske svær. Filmene tar sikkert mye plass, men det gjør ikke demoen noe kortere for den del. Filmene er forresten også veldig fete.
Snorre Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Siden gamer.no har kommet med en egen artikkel og diskusjon rundt artikkelen (demoen) foreslår jeg at vi fortsetter der. Stenger denne tråden. Snorre *Tård stenges*
Anbefalte innlegg