Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

Noen som spiller Sylvanas Horde som kan whispere Spentsopon og forklare han at man ikke tar Stonehearth Graveyard i AV? xD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guilden min pinK som begynte på Dragonmaw har flyttet til en annen server, og på den serveren var det allerede noen som hadde tatt navnet jeg brukte. Jeg ble lei meg!

Skrevet
Guilden min pinK som begynte på Dragonmaw har flyttet til en annen server, og på den serveren var det allerede noen som hadde tatt navnet jeg brukte. Jeg ble lei meg!

Jaok.

Velg et annet navn da.

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

Hvem er lei AV? <- me me me! Holdt på med AV fra ca 16:00 til 22:00. Folk som klager på den daily honor questen som kommer man bare reise til Hell å dra på camping!

post-117779-1193607022_thumb.jpg

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

Klarer det bare ikke. Blir så irriterende i lengden :p

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Aha, lvl 67 du ja. Da skjønner jeg. :D

Skrevet
Har du ikke flere 70? syns du er så aktiv på denne delen av forumet:P

Må ikke ha mange på 70 for å være aktiv :thumbup:

Men ja, jeg levler utrolig sakte, bruker for mye tid på utforsking, prøving og feiling av quests og andre tullete ting som å løpe til steder man ikke skal til før 20-30 levler senere...

Skrevet (endret)

Har farmet snart 20k honor i AV i dag og er enda ikke lei ^^

Edit: Når tror dere 2.3 kommer da? Får jo snart maks honor, så må bruke noe snart. Men vil ikke bruke for mye så jeg ikke har nok til 4 og nesten 5 (kan ikke få 5 pga maks honor) når 2.3 kommer.

Endret av DNA
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Det har man vel fått før også. Er ikke noe problem hvis man spiller hele dagen og litt på natten f.eks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...