Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, jeg spiller på Frostwhisper. Spilt der siden serveren kom opp en vakker dag i april 2005.

Har masse rart der, men i all hovedsak en halvgal 70 nelf (female ofc) katt som av og til leker bjørn og en sjelden gang springer rundt med Crochet Hat og en funky dagger smidd av David Wayne :p

Skrevet (endret)
Hm, lite problem her - tre valg:

- Kjøpe riding skill (150) + vendor mount = 630g.

- Kjøpe riding skill (150) + pvp mount = 540g.

- Gjøre warlock questen og få Dreadsteed = 500-700g og jævlig med stress.

Er level 52 med 500g nå.

Gadd aldri å ta questen selv med locken selv om jeg var ganske lenge på maks level, kjøpte heller en hest :p Synes det var mye enklere.

ikke lange tiden i min erfaring, ikke sitt deg ned med de tunge questene, gjør de lette i nagrand, BEM, shadowmoon valley og netherstorm og du vil finne deg på 70 lenge før du går tom for enkle fed-ex og kill X# mobs quests som du kan gjøre i søvne :)

Skjønner hva du mener med at man kan gjøre de i søvne.

Kom meg til level 66 i går uten noe problem, trengte bare å drepe mobs og ta kill quests og de var forferdelig enkle :)

Endret av DNA
Skrevet
Name blx? Så kan jeg spamme deg som en 12 åring som tror han er kul :)

Du finner meg på enten Sneglen, Tryvy, Triana, Bazno, Vyvy eller Dumpster. For tiden er det sannsynligvis Bazno eller Vyvy du finner meg på.

Skrevet
Ok, den ligger på COD enda, så null stress. Har 30 dager på meg. :p

Når en ting er sendt i cod blir den returnert etter 3 dager hvis ikke man kjøper den ut.

Skrevet

Hva er deres rekord på hvor mange tønner dere klarte og hente?

Brewfest quest.

Jeg har klart 13, gikk rimelig enkelt, kunne klart 14, hadde jeg ikke somla i starten :D

Til sammen 39 tickets, pluss det at du skal barke i orgrimmar, så jeg fikk da 79 tickets den dagen :)

Skrevet

Har ikke gjort noe Brewfest quests enda.

Er det virkelig noe å hente på dem questene, siden så mange er opptatt av det?

Ren kos å gjøre daily Netherwing quests om dagen, siden det ser ut til at mange driver med Brewfesten. :)

Skrevet

Oh, by the way, fikk den epicringen jeg snakket om i går i postkassen. Løken hadde glemt å legge til COD. :D

Også har jeg kjøpt feet of lynx til twinken. (bare 200g :p )

Skrevet
Oh, by the way, fikk den epicringen jeg snakket om i går i postkassen. Løken hadde glemt å legge til COD. :D

Også har jeg kjøpt feet of lynx til twinken. (bare 200g :p )

Husker når jeg var ung dum og lvl 22 og solgte Feet of the lynx for 20s på AH.....
Skrevet

Ååh, dæven han steike nå er jeg sugen på en dose WoW igjen... bleh, savner gamledager. Lvl 60, brife i IF med gearet sitt, springe rundt og farme til forskjellige ting og tang, og kose seg.

Måtte bare ut, hehe. Blir så nostalgisk når jeg tar en tur i gamle wow-tråder igjen :wee:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...