Foxboron Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Hvis du ikke raider, får du vanligvis ikke tak i 245-gear uansett. daily Heroic? Frost Emblems?
Colado Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 (endret) Hvis du ikke raider, får du vanligvis ikke tak i 245-gear uansett. daily Heroic? Frost Emblems? Les a Endret 31. juli 2010 av Colado
Foxboron Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Hvis du ikke raider, får du vanligvis ikke tak i 245-gear uansett. daily Heroic? Frost Emblems? Les a Daily Heroic er ikke direkte raiding. men du får frost emblems som du kan kjøpe bedre gear med.
Colado Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Hvis du ikke raider, får du vanligvis ikke tak i 245-gear uansett. daily Heroic? Frost Emblems? Les a Daily Heroic er ikke direkte raiding. men du får frost emblems som du kan kjøpe bedre gear med. Nei, men vanligvis sa han jo også :3
Slimda Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Jada, du får utstyr fra Emblem of Triumph og Emblem of Frost. Men hvis du ikke raider, går dette langt treigere.
Llandari Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Banner of Victory dropper ikke. Punktum. er det samme med Abyssal Rune Abyssal Rune har jeg sett flere ganger. Jeg har til og med vunnet roll på den
Prezek Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Banner of Victory dropper ikke. Punktum. er det samme med Abyssal Rune Abyssal Rune har jeg sett flere ganger. Jeg har til og med vunnet roll på den Victories over Eadric the Pure (Trial of the Champion) 11 Victories over Argent Confessor Paletress (Trial of the Champion) 11 har aldri sett den droppet... qq (har fått tak i bedre trinket no da ) har sett banner of victory dropped 5-6~ ganger tho.
Pokey Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Needle-Encrusted Scorpion dropper heller aldri. Jeg har sett (og vunnet) Battered Hilt oftere enn den.
Colado Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Needle-Encrusted Scorpion dropper heller aldri. Jeg har sett (og vunnet) Battered Hilt oftere enn den. Samme her faktisk Sett Battered hilt droppe 5 ganger totalt, vunnet 2 av dem. Så har jeg gjort alle 3 heroic'sa så og si hver dag på 2 charas siden de kom ut.
Nalenu Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 hvilken class er best til soloing og dps? DK og paladin er de to beste. Har sett en DK som har soloa Sarth 10. Endgame wise så er ikke DK så bra når det kommer til dps på metera unless man har Shadowmourne
.Butthead. Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 hvilken class er best til soloing og dps? Endgame wise så er ikke DK så bra når det kommer til dps på metera unless man har Shadowmourne Det er ikke det recount sier til meg
Nalenu Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 (endret) Jeg sa endgame, å da tenker jeg på DK`er som har full 277+ noen 284. Å når man sammenligner en DK som har full BiS vs en mage/warrior som har full BiS så kommer faktisk DK`en under. Edit: http://www.wowmeteronline.com/combat/15641835#damageout Her er recouten for Deathbringer, Exodus som er blant de #25 beste guildene i verden når d kommer til end-game raiding. Og loggen beviser det jeg har snakka rundt om. Endret 31. juli 2010 av Nalenu
.Butthead. Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Var ment som en spøk, spiller ikke noe særlig på dken lenger uansett
Prezek Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 (endret) Jeg sa endgame, å da tenker jeg på DK`er som har full 277+ noen 284. Å når man sammenligner en DK som har full BiS vs en mage/warrior som har full BiS så kommer faktisk DK`en under. Edit: http://www.wowmeteronline.com/combat/15641835#damageout Her er recouten for Deathbringer, Exodus som er blant de #25 beste guildene i verden når d kommer til end-game raiding. Og loggen beviser det jeg har snakka rundt om. dkn har ikke shadowmourne, fury warriorn (kaywarrior) har shadowmourne. også: fury warriors scaler bedre av gear/buffs. Endret 31. juli 2010 av prez
cowboy bob Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Var nettopp i en AV der 3 stk fikk OVER 9000 honor. Gøy med en som ikke varer i 5 minutter
Foxboron Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Sånne apps som får meg til å like de kjedelige Whispers jeg må drive med under recruiting: http://www.the-prestige.nu/forums/viewtopic.php?t=5347320&gid=149245 dette derimot.... http://www.the-prestige.nu/forums/viewtopic.php?t=5330521&gid=149245
Black Star Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 hvilken class er best til soloing og dps? Har en hunter (Night Elf) som main. Den har jeg utelukkende brukt til soloquesting og noe random dungeons. Synes den fungerer meget bra til solo, og jeg har god DPS i forhold til de fleste andre i dungeons. Dinger 80 i kveld tipper jeg Jeg liker faktisk hunter-klassen best på grunn av pets som kan holde mobs på avstand mens jeg står og skyter med range-våpen. Har en warrior (human) også, men jeg sliter mer med mobs med denne på solo. Må nok jobbe litt mer med den.
Slimda Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Mange klasser fungerer bra som solo. Selv foretrekker jeg Feral Druid for muligheten til å ha høy DPS samt tanke i ett og samme spec.
Grizzler Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Noen som bruker Advanced Trade Skill Window? Hvordan kan jeg lage en item manuelt, si inkx90 når jeg har ting i que vinduet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå