Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er fordi Nordea er det eneste som har kortnummeret på kortet. Men kortnummeret kan fåes fra banken.

Edit: Er riktig det at man ikke kunne bruke electron før, men nå er det ganske vanlig.

Endret av Hans-o
Skrevet (endret)

YESSSSS!!!!!!

Putricide endelig nede! ICC10 :D det spesielt morsomme er at gruppa våre er ikke for de fullt enc/gemma, runner 2 ICC10 grupper i guilden hvor den første er for folk med full enc/gems, og vi klarer det på færre forsøk :D

vi klarte det på 7 mens de andre klarte det på 11 :ph34r:

Endret av JuletreDuden
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg husker første gangen vi tok Putricide. Ene healeren hade aldri vært i ICC før.

Skrevet

Jeg husker første gangen vi tok Putricide. Ene healeren hade aldri vært i ICC før.

det er ikke ille. vi Wipa på 5%. da hadde vi 1 tank, 1 dps og 1 healer som aldrig hadde gjort bossen før :D

Gjest Slettet+6132
Skrevet

det er ikke ille. vi Wipa på 5%. da hadde vi 1 tank, 1 dps og 1 healer som aldrig hadde gjort bossen før :D

Vi wipet en gang på putricide når han hadde 5k hp igjen.. 2-3 sekunder til med dots så hadde han vært nede..

Skrevet

Putricide 10N er jo griseenkelt. :/ Prøv dere på heroic. :p Det kan være deprimerende til tider. Vi klarte det forrige uke. Det var deilig.

når du ahr tatt hardmodes, så er alt enkelt ^^

Skrevet

for en dag. sikkert 15 dungeon runs med drittunger som ikke kan spille. har omtrent brukt den beste funksjonen i spillet 3/4 ganger. LEAVE lol.

Var det ikke mulig å vise dem den røde tråden?

Skrevet (endret)

Hvem er det som sender meg til Icecrown egentlig? Liker ikke å bare fly inn i en sone uten å ha et sted å dra. Skal vel få en quest som sender meg til et sted der? Er Horde, og 79. Jeg liker å følge "sporet" som leder meg fra en questhub til neste og så til neste osv, ikke bare fly rundt i ørska og ta quests.

Endret av Bytex
Skrevet

Fikk nettopp et whisper fra en hyggelig rogue i Sholazar som lurte på om jeg hadde lyst på Aotona. Moro. :wee:

Oh, den likte jeg. Er den ellers vanskelig å finne?

Skrevet

for en dag. sikkert 15 dungeon runs med drittunger som ikke kan spille. har omtrent brukt den beste funksjonen i spillet 3/4 ganger. LEAVE lol.

Er du sikker på at det ikke er du som er en av dem? I såfall, hvordan vet du at dem er drittunger?

Skrevet

En death knight "tank" som jeg har møtt på 2 ganger i dag f.eks. som dps'er i blood presence. Ikke skriver han noe heller. En hunter som ikke bruker aimed shot, arcane shot, steady shot og chimera. 4-5 paladins som ikke kan specce retribution skikkelig. SPriests som dotter mobs som er i ferd med å dø. Har mange flere eksempler.

Skrevet (endret)

Jeg har devilsaur, forklar gjerne hvorfor jeg skal bytte til Chimera pet, og grinde den opp til 80, mr Elite Player God.

Endret av Bytex
Skrevet

Du har en level 80 hunter og skjønner ikke at han mener chimera shot?

Anyways, du oppi der som syter, jeg skjønner ikke hva du mener om DKen. Tank i hermetegn også sier du senere at han er dps, er han tank eller dps? -_- Hvis han er blood spec og dps så skal han jo være i blood presence? Hunters som auto shotter seg gjennom heroics er ikke helt uvanlig, men det tar jo kortere tid å bare gjennomføre enn å leave og requeue etter dere har starta uansett. Sånne typer folk kommer du jo til å møte konstant i random heroics uansett, bare å venne til seg og 'suck it up'.

Skrevet

Nope, har spilt som Beastmaster helt til nå og aldri vært i bunnen av Marksman-treet. Og en kompis sa det ikke var noe vits å respecce før man har full T9 armor. Jeg har nettopp blitt 80.

Skrevet

En death knight "tank" som jeg har møtt på 2 ganger i dag f.eks. som dps'er i blood presence. Ikke skriver han noe heller. En hunter som ikke bruker aimed shot, arcane shot, steady shot og chimera. 4-5 paladins som ikke kan specce retribution skikkelig. SPriests som dotter mobs som er i ferd med å dø. Har mange flere eksempler.

Ganske standard man møter slike i heroics da, helt normalt spør du meg :!: shadow priest forstår jeg, må være den mest kjedeligste class å spille i heroics.

Men, er det slike du kaller for drittunger? :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...